+1 yılTatlı çeşitlerinden her türlü yemeğine Kadar baklava yufkasından tut künefe ye kadar herşeyi yaparım yapabiliyorum elimin lezzeti de çok güzel herkes beğenir ama bir kadının elinin lezzeti hiçbir şey de yok ne kadar usta olursan ol kadının eli deydi mi daha çok güzel olur
13 Yorumla- +1 yıl
Kermes yaparız tabi de ben Almanya da yaşıyorum
- +1 yıl
Vel Türkiye'ye
- +1 yıl
Gelirim
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılKendi yemeğimi kendim yaparım, güzelde yaparım bizde her şey kanıtlı.
110 Yorumla- +1 yıl
Gurur kaynağımsın
- +1 yıl
Gurur kaynağın olmak gurur verici, geçen yaptığım ezogelini görsen balkonda as bayrakları diye bağırırdın.
- +1 yıl
Bu akşam göreceğiz inşallah
- +1 yıl
Faxlarım akşama.
- +1 yıl
Beklemedeyim
- +1 yıl
Sevinirim.
- +1 yıl
saat 10 oldu bekliyorum
- +1 yıl
Benim saatimi nereden biliyorsun be kadın, yine şaşırttın beni.
- +1 yıl
Unutmam adam.
- +1 yıl
Eyvallah.
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNoodle sadece
14 Yorumla- +1 yıl
Evde kaldın
- +1 yıl
Evde kalmışla evlerimizi birleştiririz 🤓
- +1 yıl
Jdjsjddjjd
- +1 yıl
😇😇😇
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yapabiliyorum bildiğim her yemekte iddialıyım
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı.
+1 yılMantar sote yaparım gadası
12 Yorumla- +1 yıl
Mükemmelsin gadası
- +1 yıl
Sende harikasın
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır yemek yapamıyorum sadece ekmek arası bir şeyler hazırlarım
10 Yorumla
+1 yılHemde 10 numara yapıyorum. Mangal, ızgara vb yemeklerde daha iddialıyım.
10 Yorumla
+1 yılçok iyi yaparım bir kadını yatak odasına götürmenin yollarından birisi de öncelikte mutfak performansıdır
11 Yorumla- +1 yıl
Kızlar sırrımız çözülmüş
+1 yılet tarzı yemekler benim işim hele mangal ızgara varsa çekilin bakim
12 Yorumla- +1 yıl
Ellerine sağlık bayağı iddialı gördüm seni mangal sözünü aldım
- +1 yıl
oki
Hem kendi ayaklarımın üzerinde durabilmek hem de ilerdeki eşime yardımcı olabilmek için kendimi geliştiriyorum
10 YorumlaKuru fasulye
Etli yagni
Patates yemeği
Patlıcan yemeği10 Yorumla
+1 yılMenemen... benimle yiyipte daha tavanın dibini ekmeğiyle sıyırmayan görmedim..
10 Yorumla
+1 yılNetten bakıp yaparim. Un helvası ve soğan corbam. Kahvalti sofram meshurdur
10 Yorumla
+1 yılCanım isterse dünyanın en güzel yemeğini yaparım ama istemezse parmağımı kıpırdatmam
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 591 cevap paylaştı. En güzel yeşil mercimek yapabildiğimi biliyorum :D sadece evimde!
12 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Makarna desem şaka çok iyi çorba yaparım ve benim gibi yapan yok 🤗🤗
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNoodle üstüme yoktur 😂😂şaka yapıyorum. İddialı olduğum bir yemek yok. Her yemeği yapabiliyorum. Hepsinin de tadı güzel oluyor. Çorba, pilav, kek, tatlı vs vs... Noodle de ısrarcı olabilirim😂😂
10 YorumlaYemek yapabiliyorum, YouTube'dan izleyip yapıyorum çoğunlukla.
10 Yorumlaİki yumurta kırar yerim yeter 😅😅 yemek seviyem bukadar 😅
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılEvet her yemeği yaparım. İddam hepsinde var
10 Yorumla
+1 yılOmlette ustayımdır :D
12 Yorumla- +1 yıl
Maşaallaaaaaah
- +1 yıl
Çokta güzel yaparım. :) Bol peynirli missss :D
+1 yılCok iyi yemek yaparım. karnıyarık
18 Yorumla- +1 yıl
Bayılırım geçen hafta bende ilk defa yaptım muazzamdı
- +1 yıl
Hmm güzel yaptıysan harika. yanına pilav ve salata (cacık)
- +1 yıl
Evet onları yaptım çok iyiydi
- +1 yıl
Harika. daha ne yapıyorsun güzel?
- +1 yıl
Soteler benden sorulur kavurmalarda öyle
- +1 yıl
Offf cok iyiymiş ya senin ellerinden yemek isterdim
- +1 yıl
Ya nasip ya nasip
- +1 yıl
Merak ettim yemeklerini
+1 yılKöri soslu mantarlı tavuk yapmıştık dün
16 Yorumla- +1 yıl
Ayyyu yenuuurrr
- +1 yıl
İddam menemen 😂😂
- +1 yıl
Bütün Türk erkoları aynısınız😂
- +1 yıl
Erko deme ya
- +1 yıl
Erkekkk
- +1 yıl
Eyw
Hic anlamam yemek yapmaktan
119 Yorumla- +1 yıl
Vasfın ne
- +1 yıl
Karnını yapay zekayla doyuracaksın sanırım
- +1 yıl
Püf noktalar?
- +1 yıl
Bir gününü bana ayır sana öğreteceğim söz
- +1 yıl
Sağlıklı yemekleride mi
- +1 yıl
Patates sebze et yemekleri
- +1 yıl
Yamyam
- +1 yıl
Yumurta başına 50 tl
- +1 yıl
Yooo tavuk.
- +1 yıl
Nolur gel
Çoksel yemekler yapabiliyorum hem de
11 Yorumla- +1 yıl
Mesela
+1 yılHer yemekte iddialıyım 🔪
11 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel
+1 yılKFC yiyorum her gün
13 Yorumla- +1 yıl
Sağlıksız
- +1 yıl
En sağlıklısi bebeğim
- +1 yıl
Bebeğin yesinmi seni
- Yeme & İçme konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılAcımız dan ölmüyoruz çok şükür 😀
227 Yorumla- +1 yıl
Yumurta
- +1 yıl
Herşeyi yapa biliyorum ama tek yaşayınca içim den gelmiyor yapmak 😀
- +1 yıl
Dışarı tatlı geliyor😌
- +1 yıl
Dışarı tatlı gelse de her zaman olmuyor maalesef çok sağlıksız her şey
- +1 yıl
Bencede mesela ben dışarıdan aylardır yemek yemiyorum ama yarın yiyeceğim gibi
- +1 yıl
Arada sırada olur yerken de sağlıklı bir şey yemek lazım ama
- +1 yıl
Tavuk döner ideal
- +1 yıl
Aynen baya ideal 😀
- +1 yıl
Evet tavuk salata ekmek nesi zararlı olsun😌
- +1 yıl
Martı olmadığı sürece zararlı değil zaten 😃
- +1 yıl
Ayyy😱
- +1 yıl
😃 😃 😃
- +1 yıl
Korktum ya yemicem tavuk alırım kendim yaparım napim
- +1 yıl
Sağlam güvenilir bir yerden yersen sorun yok ama ucuz bir yer olursa bi düşünmek lazım 😀
- +1 yıl
Ulan ilçede zaten 1 lokanta var 😂
- +1 yıl
Oda senin şansına 😀😀
- +1 yıl
Orası neresi
- +1 yıl
Ordu
- +1 yıl
Ordu gelişmiş yer ya ilçede 1 tane olması da çok enteresan 😃
- +1 yıl
İlçesine gelsen tarihi eser dersin sndjhdhh
- +1 yıl
Ordu merkeze uzakmısın peki
- +1 yıl
Uzağım
- +1 yıl
İşde bu kötü o zaman ama krizi fırsata çevirmek de lazım 2 inci lokantayı acacak bir fırsat görüyorum şu an 😃😃
- +1 yıl
Sermaye kim verecekkk
- +1 yıl
Lokanta olmasa da daha az sermaye ile güzel yapılacak iş fırsatları vardır orada
- +1 yıl
0 sermaye
- +1 yıl
O zaman Ordu merkeze gelip çalışacaksın
Gizli Üye(30-35)+1 yılKremalı mantarlı köri soslu tavuklu makarna
18 Yorumla- +1 yıl
Offff çok iyi
Cevap sahibi+1 yılTavuk dünyası benden gördü ya o derece :)
- +1 yıl
Yiyeceğim ellerinden beğenmezsem bana tam altın borçlusun
Cevap sahibi+1 yılBeğenirsen?
- +1 yıl
Ellerine sağlık derim
Cevap sahibi+1 yılÇok adilsin ya kanuni Süleyman büyük büyük deden miydi
- +1 yıl
Evet nerden bildin
Cevap sahibi+1 yılBelli belli
- Yeme & İçme konusunda 824 cevap paylaştı.
+1 yılHer yemeği dünya mutfagi tek hobim diyebilirim.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
+1 yılHer yemeği çokta güzel yaparım.
20 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvet çok güzel yaparim
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Canım isterse yapıyorum.. 🤭
10 YorumlaSultan kebabında iyiyim😌
10 Yorumla
+1 yılYaparım yemeği yatakta ultra düşmana mutfakta aşçı
10 Yorumla
+1 yılTavuk sote, ızgara çeşitleri ( özel sosumla)
10 Yorumla
+1 yılOn parmağımda on marifet 😂
10 YorumlaYiyicilikte iddialıyım yapında değil
10 Yorumla
+1 yılGüzel yemek yaparım, her yemekte iddaalıyım
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYaparım. Mantarlı tavuk sotem iyidir
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 361 cevap paylaştı.
+1 yılTatlilarda cok iyiyim.
10 Yorumla
+1 yılEvet her yemekte iddialıyım..
10 Yorumla
+1 yılYapamıyorum bilmiyorum
10 YorumlaHayır yapamıyorum
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılBolca cesit yemek tatli yaparim
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılEvet yaparım güzelde yaparım
10 Yorumla restoranım var
18 Yorumla- +1 yıl
Adres istiyorum
- +1 yıl
Ayyy ölürüm snjxjs
- +1 yıl
(Genelde engel listendeyim)
- +1 yıl
Ahahhahahha
Evet yumurta çok güzel kırarım bir de makarna
12 Yorumla- +1 yıl
Aferin çocum yarında menemen
Tavuk yemekleri
137 Yorumla- +1 yıl
Rakip olurum kendimden iyisine denk gelmedim
- +1 yıl
Bende öyleyim.
- +1 yıl
Yarışalım
- +1 yıl
Sana neresi uygunsa
- +1 yıl
Oluuurrr
- +1 yıl
Gönder
- +1 yıl
Xjxjdjsjxjs
- +1 yıl
Moderatörü düzgün seçseler problem yok
- +1 yıl
Kendisi aforoz olmasında elimde kalacaklaaaarr
- +1 yıl
Çok sinirlendim hıııığğğ
- +1 yıl
Olamıyorum tutmayın beniii
- +1 yıl
Sıkı bir tekme attım
- +1 yıl
Kısır
- +1 yıl
Oh iyi oldu son iyi tavuk yapan herif olarak kalmalıydın
- +1 yıl
Susss sjdjjdjdj
- +1 yıl
Git bende gidiyorum bulaşık yıkicam
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet yemek yapmasını biliyorum.
20 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Babekü soslu tavuk
10 Yorumla
+1 yılçok iyi sebzeli plav yaparım
10 Yorumla
+1 yılMangal 😊
10 YorumlaTavuk pilav
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 385 cevap paylaştı. Sebzeli makarna
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılYok yapamıyorum pek
10 Yorumla
+1 yılMenemen
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yapıyorum
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılEh biraz işte
10 Yorumla Tantuniyi iyi yaparım 😅
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 654 cevap paylaştı. Evett
10 YorumlaYapamam yerim sadece
10 Yorumla
+1 yılisteyince yaaprim
10 Yorumla- Devamını Gör (12)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer