
Bugün çoğumuzun kullandığı şekerin kanser yaptığını belirterek, çaya şeker atmak yerine tereyağı atıp için dedi.
Siz tereyağlı çay içer misiniz?

Bugün çoğumuzun kullandığı şekerin kanser yaptığını belirterek, çaya şeker atmak yerine tereyağı atıp için dedi.
Siz tereyağlı çay içer misiniz?
Canan hocam çayıma bari karışma dicem ama haklı yani çaya şeker atma konusunda maalesef şekersiz içemiyorum ben ama tereyağı atmak nedir ya kokar o çay.
Canan hocam ah hocam..! Şekeri anlarım da tereyağ çay olmadı. Tereyağı bal ile yumurta ile güzel oluyor. Çayda şekersiz güzel oluyor içmem tabiki öyle hayır
Bu kadın artık iyice şaşırmaya başladı 🙄🤷♂️
Reis tereyağı çaydan daha pahalı sjsjsj
Hahaha
Cevap
15Cevap
Hayır ben atmam.. yalnız verdiği tavsiye ile çayın ilgisini çözemedim
Canan teyze şimdiki tereyaglarini kendi cocukluk zamanlarındakiyle karıştiriyor şimdikiler tereyagi aromalı margarin. Ayrıca şekerli çay ince cizgim her seyi bırakırım şekerli cayı asla
yıllardan beri bu kadının saçmalıklarını dinlemeye bıktım verdiği tavsiyelerin hiç biri akademik çalışmalara uymuyor
Canan hocam demişse bir bildiği vardır😂😂😂😂😂
Kadın onu hangi şartlar altında ve neye sinirlenip dedi ama bir de o var.
Kahveye hindistan cevizi atanlardan sonra bir de bu çıktı şimdi. Hani bunun yerine doğal şeker kullanin veya tarçın dese okey diycem de
Canan karataya inat şeker attım şu an çayıma aslında şekersiz içerim şerefine canan karatay teyze😂
Tereyağ benim bildiğim ekmeğe sürülür 🤦♂️
Bu kadın acilen tedavi görmeli, yaşıtların hacca gitti geldi , daha neyin kafasını yaşıyorsun canan nine 😅
Bu kadın iyice zıvanadan çıktı teyze artik ibadete mi başlasan?😂😂
Bu karıyı dinleyip uygularsam, yaşlanırım mk
Yok artık iyice şaşırdı Canan hocam da. En son zehirleyecek hepimizi.🙄
Manyak mı bu kadın aq onu yemeyin bunu yemeyin şunu yapmayın deyip deyip duruyo
Tereyağını bol bulunca ne yapacağını şaşırdı bu teyzem
Ya bu da mk her laf ettiği şeyi yer içerken yakalanıyor
İyiki şeker kullanmıyorum tereyağı nedir yağ kolestrol tavan yapsın sonra 😅
Kahveye hindistan cevizi yağı döktüm ama çaya tereyağı dökemem. Keisnlile benim yapacağım bir şey değil. Çünkü yemeklerde bile tereyağı yemiyorum.
Bu kadın insanlara ekmek yemeyin un yemeyin derken fındık lahmacun yerken görüntülendi
Merak edip denemiştim bir defa tadı değişmedi hiç jsnsjsn
Tereyağın insan sağlığına çok ciddi zararı varken çaya atmak doğru olmaz.
Canan hocam ne diyorsa o Allah uzun omur versin reise
Şeker olmalı bir tane
Sen baya beceriklisin aşçı mısın
Sağolun hayır değilim 😊
Arkadaşların şanslı bence bulunmaz böylesi 😂başarılar
Teşekkür ederim ☺️🙏🏼
Rica ederim kardeşim
Midem: e biz kalkalım o zaman.
Tereyağ yemeyin diyen kimdi
Bu kadın bu kafayla iyi bu yaşına kadar yaşamış
Tamam sen atarsın teyze
Amannn bu kadına gıcık oluyorumm
Elinize geçeni atmayın çaya
Kadını tümden tereyağına gömmek lazım 🤣
Ölümüm şekerden olsun, tatlı tatlı öldü desinler.
Tereyağı ne alaka yav
Hayrın ben komple çay içmeme 😂😂😂
Zaten cayi sekersiz icerim ama bir deniycem tereyagini
Kuscam bi dakka🤢🤮🤮🤮🤮
Ekmek abla… Bizi bi salcan mı? 🙄 teşekkür
Tek seferliğe mahsus içerim.
Çay yaptın da içmedik mi
Teyze artık sussun.
İnt*har düşünürsem dediğini yaparım
Şekerli çay.
Öyle daha fazla kilo alırız aw
Şeker zararlı doğru
Yok daha neler..🙂
Icemem
tereyagli cay ne aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?