İlk kez yapıyorum umarım tadı da görüntüsü kadar güzeldir 😻😋

İlk kez yapıyorum umarım tadı da görüntüsü kadar güzeldir 😻😋

Bayılırımmmm Ellerime Sağlık bebekkkkk çok güzel duruyor seninkilerdee 😍
Bu da sanki yine ögrencilerinee miii? Jdndjd
Bizim buraların meşhur tatlısı :)
Ben çok severim. Güzel görünüyor.
Cevap
21Cevap
güzel olmuş ellerine sağlık.
Tırnakların kısaysa güzel 🤤😋😇 uzunsa beğenmedim 😂😂
Ama severim bu topları. Güzel oluyorlar 😂
Bunlara top şekli vermek için avucuna alıp yuvarlamadın mı 🤔 avucuna alırken parmaklarını kullanmadın mı 🤔 tırnakla çok ilgisi var çok 😂
Tamam o zaman senin havuç toplarını yerim 🤤🤤😋😋😂😂
Ne zamandır yapayım diyordum hay Allah razı olsun hatırlattın hadi bismillah ben yapmaya gidiyorum 😄😋 ellerine sağlık 🙃
Güzel görünüyor.
Eline sağlık.
Çok severim ya eline sağlık güzel olmuş. Bende bunun şekersiz halini yapıyorum
Maşallah ellerine sağlık güzel gözüküyor, canım çekti🥲🙂👍👍
Güzel görünüyor, bi 9-10 tane verir misin tadına bakacam sadece
Bayılırım canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor
Çay da vardır şimdi
Ya çok güzel oluyor bunlar ellerine sağlıkl🥰😘😘
Kızlar demişsin. O yüzden like vermiyorum.
Güzel görünüyor, eline sağlık.
Rica ederim ❤️
Afiyet olsun cok güzel gözüküyor
Güzel görünüyor eline sağlık
Güzel görünüyor, eline sağlık...
Rica ederim, öğrencilerin de baksın tadına : ))
Vayyy be öğretmene bakkkk 😂
Onlar da seni seviyordur 😂
Çoğu öğrenci okula isteyerek gidiyorsa, okulu seviyorsa, mutlaka buna sebep olan bir öğretmen vardır ve bu öğretmen öğrencilerin geleceğine yön verebilir. O öğretmen olman dileğiyle...
Çok güzel dilekler sunar 😂
@Nâ-mūtenahį bir anormallik mi var?🤔
Hihiiimmm
Varrr var
@Nâ-mūtenahį neymiş söyle de bilelim
Söyledim ben
@Nâ-mūtenahį hayatın boyunca kaç tane öğretmenin sana kek, kurabiye yapıp getirdi 🤔 Bulunmaz bir ogretmen işteeeee
Ben bu kızı verene kurban olurum ki zaten canım o benim. 😂
Hem ayrıca ilkokul öğretmenim sürekli yaptığı yiyeceklerden benimle birlikte eve gönderirdi jfjfjf
@Nâ-mūtenahį şu öğretmenler bize hiç denk gelmedi 😂
Ohh canıma değsin ndjfjf
Bundan anlayacak kız kalmamıştır bence 😂
Çok tatlı duruyorlar 🌷
Mükemmel gözüküyor ellerine sağlık..
neden kızlar biz adam değilmiyiz
Oooo hamaratlıkk günü
Güzel eline sağlık
Annemde bunu çikolatalı yaptı iki gün önce
Begenmiyorum ama guzel duruyor
Görsel olarak güzel, tatmak lazım.
Eline sağlık güzel olmuş
Güzel görünüyor
Eline sağlık
Umarım güzel olmuştur
Berbat bişey
Elinıze saglık
Ellerine sağlık
güzele benzıyo
tatmak lazım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar