Fiyatlardan şok olan olarak yalnız değilim dimi?

Pizzacı abimiz var geliriz bazen. Az önce fiyatlara baktım 3 sene önce 17 liraya yediğim menü bugün 170 olmuş. Noluyo lan ülkeye? Bir ekonomist ve pizza ustası olarak anlamıyorum. Zamlar konusunda haklılar ama
Güncellemeler
+1 yıl
ZAM
Fiyatlardan şok olan olarak yalnız değilim dimi?
Cevapla