Güncellemeler
+1 yıl
Siz menemeni soğanlı mı soğansız mı seversiniz?
Ben menemeni soğanlı seviyorum aksi halde soğansız menemen olmaz diye düşünüyorum. Lezzetini getiren soğanın çok iyi kavrulması gerekiyor. O zaman ekmekle tadına doyum olmuyor.
Cevap
4Cevap
Soğansız menemen olmaz.
Soganlı sarımsaklı
agzın sarımsak kokar ama :)
Koksun napım sarımsak faydalı bısey cosumsuz degıl sonucta kokusu
manita sevmez sonra
Insan ınsanın yemek zevkıne de karısmaz yanı ıstemeyen yemez
Soğanlı menemen mi olur tadını bozuyor iyy
Soğanlı
Ben soğanlı severim
Sogansiz menemen mi olurmus
Spğanlııı
Soğansız tabikiii
Soğansız
Domatesin kabuğu kayış gibi olandan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?