Öğrencilerime ödev karşılığı renkli kurabiyeler yaptım, olmuş mu 😻?

Bence oldu 😄😻

Öğrencilerime ödev karşılığı renkli kurabiyeler yaptım, olmuş mu 😻?

Ben yaparım da olmaz mı 😜

Öğrencilerime ödev karşılığı renkli kurabiyeler yaptım, olmuş mu 😻?
Güncellemeler
+1 yıl
Eyvah eyvah 😅 arkadaşlar renkleri bilerek böyle seçmedim. Elde bu renkte gıda boyaları vardı ve bunları kullandım kasti bir şey değil yoksa..🙏🏻 söz bir dahakine Fenerbahçe yapacağım 💛💙
Öğrencilerime ödev karşılığı renkli kurabiyeler yaptım, olmuş mu 😻?
Cevapla