
Kendi yaptığım şeyleri paylaşırken zorlanıyorum açıkçası arada katılıyorum


Kendi yaptığım şeyleri paylaşırken zorlanıyorum açıkçası arada katılıyorum

canın hangisini çekiyorsa onu koy, sonuçta senin hikayen. Yemek işinde kalabalık fikri dinlemektense kendi zevkine güvenmek daha iyidir. İnsanların çoğu zaten kafadan atıp bir şey söyler, sonra da yemezler. Yani takma kafanı bu kadar, hangisi daha çok içine sindiyse o.
Cevap
9Cevap
Bence kesinlikle birinci. aslında ikinci göze benzediği için daha değişik durmuş ama birinci daha iyi duruyor afiyet olsun
🙏
Yapıyorum yemedim ama xjxj
Sağlık olsun sdjsdj 🙏
Hdhx
Şu yemekleri bir mekanda yerken, soyulduğumu düşünürüm. Ellerine sağlık
Bence 1 daha güzel ablam ellerine sağlık 😊
Saol ablam
bunları senmi yaptın çoğu kız yumurta bile kıramazken
tamam evleniyoruz konum adres at geliyorum :APAPPA
Aşçıyım dhhd
wawww
Öfff ikisi de çok iyi görünüyor
2 güzel
Ikinci
Bence 1. Tabak daha göze hitap ediyor
İkisini de bana koy ya... Yerim ben hahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?