Yeme & İçme Aç kalsan açlıktan ölmeyi mi yoksa böcek yemeyi mi tercih edersin😂? KalkKızCayyDemlee Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Mecbur kalsaydın hangi böceği yemek isterdin😂😂 Güncellemeler+1 yıl Güncelle bakalım Güncellemeler+1 yıl yok mu arttıran 🤔🤔 Aç kalsan açlıktan ölmeyi mi yoksa böcek yemeyi mi tercih edersin😂? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ölmek istiyorum ama açlıktan ölmek kötü bir ölüm yolu o yüzden de böcek yerim 0 0 Yorumla
Birkirlangicmisali Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı. Olmeyi. Zaten ac kalinca hali olmuyor insanin. Gucten dusuyor. Olum uykuyla gelirdi diye dusunuyorum. 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Böcek ye kendine gel işte 🤔😂😂 Yorumla Birkirlangicmisali +1 yıl Valla o an yemem diyen de yiyebilir. Buyuk konusmamak lazim 👀 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Aynen öyle bencede😂 Yorumla
ruhu_münzevi Takip Et Xper 7 Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Gercekten ac kalmadan bu sorunun cevabini vermek cok zor ve objektif olmaz. 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Eğlencesine cevapla 😊 ruhu_münzevi +1 yıl Yemem. KalkKızCayyDemlee +1 yıl Teşekkürler
Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Ot yolar yerim ağaç yaprağı bulur kemiririm bu alametlere dokunmam 🤢 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niye be bi tadına baksaydın 🙄😂😂 Yorumla
cogalsin2635 Takip Et Xper 7 Yaş: 61 , eic 86% +1 yıl Medine savunmasında Fahrettin paşa askerlerine çekirge kavurtup yedirmişti. Gerekirse çekirge kavurup yiyebilirim. 2 0 Yorumla
iamcan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl ben erkeğim savaşmak zorundayım kız değilim ölemem savaşırım sonuna kadar gerekirse böcek yerim ki yedim zaten japonya gitmiştim 1 0 Yorumla
KahveSacliHeRif Takip Et Master Yaş: 35 , eic 46% +1 yıl Aç kalan insan.. İnsan dahi yiyebiliyor.. 1972 ucak kazası arastır...Bocek ne ki 1 0 Yorumla
senoriitaa Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Akrep yerdim sanırım zaten başka ülkelerde yiyenler var ve tadını merak ediyorum 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Afiyet olsun başka ülkelerde herşeyi yiyorlar 😂 Yorumla
Sahibimiariyorum Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl Ya bunasil soru allah aşkina lağım faresu yicene b. ok ye aynı şey 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Nickinden güzel bence soru 🤷🏻♀️ Yorumla Sahibimiariyorum +1 yıl Ne varmış nikkimde Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Umarım bulursun 😂 Yorumla
loobster Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl bu soruya verilecek tek cevap böceği nasıl pişirerek maksimum lezzeti alabilirim olmalı. Istakoz da böcektir mis bal ohh götür.. 1 0 Yorumla
_azelya Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Ölmek benim için tek seçenek olur 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Niye be Yorumla _azelya +1 yıl Ben böceklerden korkuyorum. Yediğimi hayal bile edemiyorum. Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Anlıyorum 🤔😂 Yorumla
WomanCat Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aç kalıp ölmeyi tercih ederim. 1 5 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Deme bunu 🤔😂😂 Yorumla WomanCat +1 yıl Böcek yiyemem ama elbet bir gün ölecegiz o yüzden zoruma gitmez 😀 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ye be belki seversin bi ısırık al 🤔😂😂 Yorumla WomanCat +1 yıl Of sacmalama tamam. Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Noldu ya Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Fobim var zaten böceğe asla yemem 😒 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ama bi ye bak belki seversin 🤔😂😂 Yorumla
-Rengarrr- Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Yerim böceği of 🫣😅🙄 1 7 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Afiyet olsun ohhh 😂😂 Yorumla -Rengarrr- +1 yıl Teşekkürler 😄🙏 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Rica ederim hangi böceği tercih edersin😂 Yorumla -Rengarrr- +1 yıl Kertenkele 🦎 Yorumla -Rengarrr- +1 yıl Ama sürüngen o 🙄 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Olsun bir şey olmaz taptaze et oh 😂😂 Yorumla -Rengarrr- +1 yıl Evet 😜 Yorumla
Aysuncey Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Görünce bile huylandim 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bide yesen nolacak 😂 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. ölmeyi tabiki ıyy iğrenç lkdsmf 1 6 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bi tadına baksaydin 🙄😂😂 Yorumla thecutewitch +1 yıl gerek yok ölmeyi tercih ederim lkmdfs Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ölme be gel şu cekirgeden al bi ısırık 😂😂😂😂 Yorumla thecutewitch +1 yıl sen ye sen afiyet bal şeker olsun lkmsf Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Sağol ben tokum 🙄😂😂 Yorumla thecutewitch +1 yıl peki klmsdf Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Len zaten ölecem yemeden ölürüm daha iyi 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. açlıktan ölmeyi 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Deneseydin bi 🤔 Yorumla
-Lili- Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yılan yenir 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Diğeri leri? Yorumla
Hazırcorba Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Böcek yerim çin tariflerine bakıp 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Favori böceğin var mı 🤔😂 Yorumla Hazırcorba +1 yıl Akrep kizartmasi Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Süper afiyet olsun 😂 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yılan yiyebilirim 1 1 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ohh afiyet olsunnn 😂😂 Yorumla
44asi44 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Muhtemelen yemezdim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ölmek istiyorum ama açlıktan ölmek kötü bir ölüm yolu o yüzden de böcek yerim
Olmeyi. Zaten ac kalinca hali olmuyor insanin. Gucten dusuyor. Olum uykuyla gelirdi diye dusunuyorum.
Böcek ye kendine gel işte 🤔😂😂
Valla o an yemem diyen de yiyebilir. Buyuk konusmamak lazim 👀
Aynen öyle bencede😂
Gercekten ac kalmadan bu sorunun cevabini vermek cok zor ve objektif olmaz.
Eğlencesine cevapla 😊
Yemem.
Teşekkürler
Ot yolar yerim ağaç yaprağı bulur kemiririm bu alametlere dokunmam 🤢
Niye be bi tadına baksaydın 🙄😂😂
Medine savunmasında Fahrettin paşa askerlerine çekirge kavurtup yedirmişti. Gerekirse çekirge kavurup yiyebilirim.
ben erkeğim savaşmak zorundayım kız değilim ölemem savaşırım sonuna kadar gerekirse böcek yerim ki yedim zaten japonya gitmiştim
Aç kalan insan.. İnsan dahi yiyebiliyor.. 1972 ucak kazası arastır...
Bocek ne ki
Akrep yerdim sanırım zaten başka ülkelerde yiyenler var ve tadını merak ediyorum
Afiyet olsun başka ülkelerde herşeyi yiyorlar 😂
Ya bunasil soru allah aşkina lağım faresu yicene b. ok ye aynı şey
Nickinden güzel bence soru 🤷🏻♀️
Ne varmış nikkimde
Umarım bulursun 😂
bu soruya verilecek tek cevap böceği nasıl pişirerek maksimum lezzeti alabilirim olmalı. Istakoz da böcektir mis bal ohh götür..
Ölmek benim için tek seçenek olur
Niye be
Ben böceklerden korkuyorum. Yediğimi hayal bile edemiyorum.
Anlıyorum 🤔😂
Aç kalıp ölmeyi tercih ederim.
Deme bunu 🤔😂😂
Böcek yiyemem ama elbet bir gün ölecegiz o yüzden zoruma gitmez 😀
Ye be belki seversin bi ısırık al 🤔😂😂
Of sacmalama tamam.
Noldu ya
Fobim var zaten böceğe asla yemem 😒
Ama bi ye bak belki seversin 🤔😂😂
Yerim böceği of 🫣😅🙄
Afiyet olsun ohhh 😂😂
Teşekkürler 😄🙏
Rica ederim hangi böceği tercih edersin😂
Kertenkele 🦎
Ama sürüngen o 🙄
Olsun bir şey olmaz taptaze et oh 😂😂
Evet 😜
Görünce bile huylandim
Bide yesen nolacak 😂
ölmeyi tabiki ıyy iğrenç lkdsmf
Bi tadına baksaydin 🙄😂😂
gerek yok ölmeyi tercih ederim lkmdfs
Ölme be gel şu cekirgeden al bi ısırık 😂😂😂😂
sen ye sen afiyet bal şeker olsun lkmsf
Sağol ben tokum 🙄😂😂
peki klmsdf
Len zaten ölecem yemeden ölürüm daha iyi
açlıktan ölmeyi
Deneseydin bi 🤔
Yılan yenir
Diğeri leri?
Böcek yerim çin tariflerine bakıp
Favori böceğin var mı 🤔😂
Akrep kizartmasi
Süper afiyet olsun 😂
Yılan yiyebilirim
Ohh afiyet olsunnn 😂😂
Çekirge
Muhtemelen yemezdim