
Maalesef gıdalar hep ilaçlı olduğu için ilacını attırmak adına ben yıkamadan önce bi yarım saat bekletiyorum 🤗.

Maalesef gıdalar hep ilaçlı olduğu için ilacını attırmak adına ben yıkamadan önce bi yarım saat bekletiyorum 🤗.
Sodaya, sirkeye yatırıp bekletenler bile var. Ne kadar sağlıklı veya etkileri neler, sebzenin özelliğine, besleyiciliğine zararı var mı belli değil. Hiç öyle şeyler yapmadım bu sebeplerden ötürü hiç de hastalanmadım, özenle yıkarım o kadar...
Sende iyi sabır var vala 😂
Bir de ekstra bunlar var 😂
Teşekkür ederim efenim😇
Sevdiğimiz insanlara özenip yazıyoruz tabikide😇
E olacak o kadar ama 😇
Karbonat sadece mikrobunun öldürür.. esas madde tarım ilacı vs. Onlar yıkama ya da karbonat ile bile geçmez..
Cevap
5Cevap
⭐ Karbonatlı su ile yıkamak sebze ve meyveler için önemli, hem yemekler hem çiğ tüketim için ⭐
Meyveler icin yapmistim bir kac kere. Bir kere de iyice icine isledigini duydum ilacin, cok dikkat etmemeye basladim sonrasinda.
Çok doğru bi hareket. Ben de yaparım. Tebrikler
önce sirkeli sonra karbonatlı su
Elma sirkesinde yıkarım
Sirke kullanıyorum
Çok saçma amaaa
Çamaşır suyunda bekletiyorum
Bekletirim
evet tabi
Bekletiyorum
Bekletmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?