yokmu arkadas soruyu silecek bir tane adam burada 50 kere yazdim sisteme admine, şıkları yazdigim halde cikmadi diyorum silin diyorum pişman ettirdiler sorduguma ha
Nan sistem kendi hata verdi paylasti, o kadar hazirlik yaptim +5 ilk soru oldugu icin önceligide vardi sorunun. Hata bende degil. Bu nasil iş sil diyorsun silmiyor bagi kopar diyorsun koparmiyor böyle işmi olur. Adamin biri yanlsilikla karisinin resmini paylassa nasil silecek arkadas bu nasil bi sistem neyse sinirlenmicem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hiç limonla yapanı görmedim, biz sirkeyle yapıyoruz
Benim annemle babam bu yüzden boşandı işte. Babam limon dedi, annem sirke dedi diye hep.
Bence sirkeli olur turşu dediğin :))
KS'nin son sürümü yüzünden böyle oluyor. Hâla 3 ay önceki sürümü kullaniyorum.
Admin de kaldıramaz ki sorunu jdndjsnd güncellerini alabilirim istersen :D
Sirkeyle yapılır limonla yapıldığını görmedim
Al ne var ne yok ben paylasmadim bunu sinir ettiler adami zaten
Turşuyu sirkeyle yapıyorum ama bir küç dilim limon da ekliyorum. Mis gibi oluyor. Orta yol varken neden aile dağıtalım yahu?
Limon diyen demesin çünkü sirke ile kurulur turşu
Pek bilgim yok bu hususta lakin ben limon diyorum bu suale.
Sirkeyle tadı ve kokusu çok ağır oluyo limonla daha lezzetli oluyo bence
Sirkenin her şekilde hastasıyım ama turşuysa, olay sarımsak ve sirkedir.
Limon pahalı sirke ucuz
Turşu çeşidine göre değişir, ikisi de olur.
Sirke turşunun olmazsa olmazıdır
İkisinide koyarız 🙂
Hala yaziyorlar arkadas
Yapacak bisi yok sistemin sucu
Off ne takintilisin bee şık olsa ne olmasa ne 🤦
Sana şıklardan bahsetmedim ablasi sistem kendi paylasti diyorum, takıntılı olsam işimi baska türlü cözerdim.
Kaç defa yazmışsın sistem hatası sistem hatası diye iyi ki değilmissin 🙂
Sorun yok ablacm sen devam edebilirsin
Sirke iyi
Yahu şıklar cikmamiş ekledigim halde silin soruyu tekrar soracam
yokmu arkadas soruyu silecek bir tane adam burada 50 kere yazdim sisteme admine, şıkları yazdigim halde cikmadi diyorum silin diyorum pişman ettirdiler sorduguma ha
Silinmez soru olsun anketsiz olsun
Nan sistem kendi hata verdi paylasti, o kadar hazirlik yaptim +5 ilk soru oldugu icin önceligide vardi sorunun. Hata bende degil. Bu nasil iş sil diyorsun silmiyor bagi kopar diyorsun koparmiyor böyle işmi olur. Adamin biri yanlsilikla karisinin resmini paylassa nasil silecek arkadas bu nasil bi sistem neyse sinirlenmicem
24 saat gecsin bağı kopar jdjsjs arkadas karisini paylasirsa aliriz merak etme😃
Tamam resimdekilerde dedem ile ninem alin nan
Sirke net.
inşallah sirkeyle yapmıyorlardır…😃😃
Limonla yapılır
Sirke..
Sirkesiz olmaz
Sirke
Sirkeyle
Sirke
Bence sirke