Yeme & İçme Bu kadar ucuz sucuk olunca insan bi soruyor ama 5 yıldız da pes gerçekten? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu fiyata sucuk var mı gerçekten Yorumlarda alan herkeste memnun kaldı mı böyle dürüst esnaf ucuza mal veren Bu kadar ucuz sucuk olunca insan bi soruyor ama 5 yıldız da pes gerçekten? Cevapla Yorum Soruları En Ucuz Soruları Fiyat Soruları Beğen Paylaş Takip Et
BirazAgresif Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl En iyisi güvenilir bir kasaba yaptırmak. Ben öyle yapıyorum. Hatta baharat oranını bile ben veriyorum, benim istediğim türde yapıyor :)) 0 0 Yorumla
metropoltilkisiii Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kendisi üretip sattığını varsayarsak sürümden kâr ediyordur yine de 0 0 Yorumla
soruperisi Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Normal bence ucuz değil 0 10 Yorumla soruperisi +1 yıl Polenez alıyoruz o 1 kilo değil yinede 200 toplu alımdır belki Yorumla Soran +1 yıl En ucuz markette bile kilosu 270 350 olmuş nasıl normal?Hangi normal? Yorumla soruperisi +1 yıl Kendisine yüksek mal etmiyor demek ki 1 tane al dene Yorumla Soran +1 yıl Polonez nerde 200’e Yorumla Soran +1 yıl 1 kilosunu 399 yazmış illa 5 kg aldıracak Yorumla soruperisi +1 yıl İşte sürümden kâr ediyor Yorumla soruperisi +1 yıl Migrostan alıyorum 160a bile var polenezin Yorumla Soran +1 yıl 160 liraya kg satıyorlarsa iyi gibi ama polonezede pek güvenmiyorum sucuk konusunda Tadı değişti baya Yorumla soruperisi +1 yıl Kg degil kasap sucugu olarak hic almadim param yetmez ama paketlilerde en begendigim o Yorumla Soran +1 yıl Anladım dostum teşekkür ederim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En iyisi güvenilir bir kasaba yaptırmak. Ben öyle yapıyorum. Hatta baharat oranını bile ben veriyorum, benim istediğim türde yapıyor :))
Kendisi üretip sattığını varsayarsak sürümden kâr ediyordur yine de
Normal bence ucuz değil
Polenez alıyoruz o 1 kilo değil yinede 200 toplu alımdır belki
En ucuz markette bile kilosu 270 350 olmuş nasıl normal?
Hangi normal?
Kendisine yüksek mal etmiyor demek ki 1 tane al dene
Polonez nerde 200’e
1 kilosunu 399 yazmış illa 5 kg aldıracak
İşte sürümden kâr ediyor
Migrostan alıyorum 160a bile var polenezin
160 liraya kg satıyorlarsa iyi gibi ama polonezede pek güvenmiyorum sucuk konusunda
Tadı değişti baya
Kg degil kasap sucugu olarak hic almadim param yetmez ama paketlilerde en begendigim o
Anladım dostum teşekkür ederim
999 lira neresi ucuz