
Çayın yanına en çok yakıştırdığın şerbetli veya sütlü tatlı hangisi?

Çayın yanına en çok yakıştırdığın şerbetli veya sütlü tatlı hangisi?
Yemek sonrası çay yanına bana göre en çok yakışan şerbetli tatlılar çünkü tatlının yoğun şekerini sıcak çay yumuşatıyor diye düşünüyorum. Sütlü tatlılar ile çayı yan yana sevmiyorum damak tadıma uymuyor ve zaten hafif olduğu için içecek içme isteği ben de uyanmıyor.
Sade bir kurabiye, mesela un kurabiyesi veya acıbadem kurabiyesi. Çok ağır olmaz, çayın tadını bozmaz. Baklava da iyidir ama şerbetli olunca çayın yanında biraz ağır kaçabiliyor. Yani hafif şeyler daha iyi uyum sağlıyor. Hatta bazen bir lokum bile yeterli, çayın tadını tamamlıyor.
Cevap
4Cevap
kahve sigara güzeldir kesinlikle. ama çay ile aram yok
Yemek sonrası çay içerim ama tatlı yemem. Ayda bir tatlı yerim onu da çay ile eşlik ettirmem.
Ben çay içmeme ama her türlü tatlı gider bende 🤗🤗🤗🤗
Uzun zaman oldu baklava yemeyeli görseli görünce hatırladım şu an olsa affetmezdim
Aaaaoooowww ama yaniii şu an tatlı krizim tuttu.. kazandibi+ dibi tutmuş kalburabastı
Genelde ıslak kek ya da hafif tatlılar güzel oluyor ya da meyve
kurabiye, tiramisu
Bakalava efsane olur.
Çikolata severim veya sütlaç
Sütlü tatlılar
AYva tatlısı
Revanii
Kruasan
Baklava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?