Gizli Üye(18-24)+1 yılBu aralar ciddi derecede çokokreme taktım
1135 Yorumla- +1 yıl
Dikkkat kalori alarmı😂
Cevap sahibi+1 yılSanırım resmi olarak depresyona girmiş bulunmaktayım jsjs
- +1 yıl
Gayriresmi olarak çıkman lazım hemen jsndnf
Cevap sahibi+1 yılArtık çok geç jdjd
- +1 yıl
Aaa bu olmadı ama pes etmek yakışır mı😂 koş hemen çık ordan sjdjf
- +1 yıl
Gerekirse sürün fnfn
Cevap sahibi+1 yıl4 aydır ben bu anı bekliyordum hajsjs
- +1 yıl
Depresyona girip çokokrrems yemeyi mi 😂😂
Cevap sahibi+1 yılCokokrem yemeyi değil de depresyona girmeyi bekliyordum diyelim😂
- +1 yıl
İnsan niye depresyona girmeyi bekler 😂😂
Cevap sahibi+1 yılKonu ben olunca her şey beklenir shjs
- +1 yıl
Hdhff merakım gitmedi
Cevap sahibi+1 yılMerakının gitmesi için sende bı depresyona girebilirsin hdndn
- +1 yıl
Benden depresyona girmemi yani kötülüğümü istiyorsun hsbfbf ben saa naptım😂
Cevap sahibi+1 yılAaa asıl sana iyilik yapmış oluyorum ben hsjs
- +1 yıl
Bana ne gibi bir yararı olabilir
Avantajlari neler 😂
Cevap sahibi+1 yılAvantajı şu çıktığında daha da güçlü oluyorsun yenilenmiş oluyorsun😂
- +1 yıl
Hmmm bakış açısı fena değil düşündürür 😂 ama ben şimdi depresyondan uzaklaşmak için yediğim bir şeyi yiyeceğim
Nesquikkkss jsnf
Cevap sahibi+1 yılDepresyondan uzaklaştırıyor muymus, bende birazdan cokokreme dalicam hsjs
- +1 yıl
Nesquik
Ve iskender ve dürüm
Dünyanın en iyi şeyleri değil mii😂 - +1 yıl
Cok yeme kilo alirsin jdjf
Cevap sahibi+1 yılİskender için aynı şeyi diyemem onun oraya cokokremi koyalım hsjs
- +1 yıl
Puuu
Agzinin tadini bilmiyosun sen 😂
Cevap sahibi+1 yılHiçte bile 🙄🙄
- +1 yıl
Iskendere kötü diyen carpilir çarpılır 😂😂
Cevap sahibi+1 yılKötü demedim o kadar da iyi değil hsjs
- +1 yıl
Savaş sebebi bu dediğin djfn neyssse nesquike söz etmiyorsun en azindan dengeledin😂
Cevap sahibi+1 yılŞey ona da laf ederdim de ona saygı duyayım bari hsjsjs
- +1 yıl
Laf edersen rüyana girerim depresyon bataklığında yüzersin sjfnf
Cevap sahibi+1 yılBu aralar kötü kötü rüyalar görüyorum zaten bence onlardan bir nebze iyidir shhs
- +1 yıl
Djfjf kötünün iyisi
Depresyondan çıkartırım o zaman
Bu muharebeyi ben kazanırım
Dua edersen uğrarım dnnfg
Cevap sahibi+1 yılRüyada da bir İskender kavgası yaparız djdj
- +1 yıl
Zorla yediririm allama 😂 en lezzetli işkence🤤
Cevap sahibi+1 yılYok sen benim hakkımı da ye bolca hsjs
- +1 yıl
Sen de yicen banane o kadar yol gelcem hayirdir yani ndnf
Cevap sahibi+1 yılGece gece karnım acıktı sayende ya hsjs
- +1 yıl
Ben yeni yedim bir seyler ben bile acıktım
Aç ayı da uyumaz ama uyucaz bakalım inşallah sjfnf hepsi senden ötürü
Cevap sahibi+1 yılAa İskender, dürüm konusunu ben mi açtım hsns
- +1 yıl
Olsun suçlusu sensin yine de çünkü ben öyle istiyorum😂
Cevap sahibi+1 yılAllah Allah bende kabul etmiyorum ne olacak😂
- +1 yıl
Ben kanaatimi verdim gerisi tırı vırı nsnrnfjtnnt
Cevap sahibi+1 yılİnatlasirdim da dua et depresyondayım hsjs
- +1 yıl
Depresyondan çıkmayan pes eden birisi beni bu inatta yenemezdi zaten😏🤪😂😂
Cevap sahibi+1 yılYalnız ben depresyonu kötü bir şey olarak görmüyorum orayı kaçırıyorsun😌
- +1 yıl
Sen hayal dünyasındasın ondan 😂
Cevap sahibi+1 yılYa bizim gerçek dediğimiz şey buysa hsjs
- +1 yıl
Hmm
Matrix konularına girmeyelim hiç şimdi uyku öncesi kafa açar bu bak 😂😂 yarın işte beynimi kurcalar jdnff
Çokomellini yedin mi ndnf
Cevap sahibi+1 yılFelsefe yapmazsam olmazdı 😌
Yok yemiyorum hsjs- +1 yıl
Yarına bırak bu saatte yeme artık bir de bilgelog olacak😂 felsefeye açıgız her zaman bekleriz ama şimdi uykunun sırası geldi jsnfng
Malum erken kalkeyruz
😂
Cevap sahibi+1 yılBende uyku düzeni diye bir şey olmadığı için seni anlayamam ama iyi uykular 😂😂
- +1 yıl
Düzgün uyumuyon ondan depresif heep
😂 teşekkür ederim iyi geceler
Rüyanda çokomel batağına girebilrissnn
Cevap sahibi+1 yılAmin sende kendini İskender yerken gör 😂
- +1 yıl
Rüyamda kilo mu alim yani😂 zzzzz
Cevap sahibi+1 yılAman bir kereden bir şey olmaz 😂
- +1 yıl
O bir kere bin kere olur daa neyysse😂 yedin mi çokonu gece doru söle sjfj
Cevap sahibi+1 yılYok yemedim ama birazdan kahvaltıda yiyeceğim😂😂
- +1 yıl
Afiyet olsun 😂
Cevap sahibi+1 yılOlsun da kilo olmasın 😂
- +1 yıl
Kilo yanında hediye geliyor olmama ihtimali var mı ndnf
Cevap sahibi+1 yılYa ama🥲🥲
- +1 yıl
Paket halinde satiliyor
Öyle yok çoko gelsin kalori kalsın diye bir şey mi va rjdjf
Cevap sahibi+1 yılBazı insanlara ne yese yaramıyor ama işte ben onlardan değilim jdjsj
- +1 yıl
Ben de onlardan biri olmak isterdim
Ah ah hep yerdim deliler gibi döner yerdimm ah ah
Cevap sahibi+1 yılSeninkisi iskender yemektendir kes bir şey olmaz dhjd
- +1 yıl
Yemeyi mi keseyim
Sen ne diyosun
Şu an bana öl diyosun 😂😂
Cevap sahibi+1 yılArtık ayrılmanız gerekiyor 😂😂
- +1 yıl
Gidiyom be tamam sjfn
Cevap sahibi+1 yılİskender ve dönerlerden gideceksin vegan ol hsjsjs
- +1 yıl
Bunu çokomel yiyen birinden duymamalıyım jdjf sen de cikolatadan gidince
Cevap sahibi+1 yılBen kahvaltıda ful cokokrem ile ekmek yedim hsjs
- +1 yıl
Afeerriiin
Çok yararlı 😂 vücudun bayram ediyordur şimdi ndnfn
Cevap sahibi+1 yılYarın depresyondan çıkıyorum zaten 😂
- +1 yıl
Aa anlaştınız mı
Gün mü veriyorsunuz birbirinize vov djfjg
Cevap sahibi+1 yılÇok şükür kendim ile anlasabiliyorum😂
- +1 yıl
Jfjjff istediğin gibi girip çıkman ayrı bir olay helal olsun😂
Cevap sahibi+1 yılE sonuçta kontrol benim elimde bunu kontrol edebilmeliyim 😂
- +1 yıl
Çıkınca haber ver bakim degişimlik var mı nsnf
Cevap sahibi+1 yılAhah değişen tek şey cokokrem olur shjs
- +1 yıl
Depresyonda değilken ne tüketiyorsun 😂
Cevap sahibi+1 yılCokokrem dışında normal besinleri😂
- +1 yıl
Nsnfnfnf cokokrem buna üzüldü
Cevap sahibi+1 yılOnun bende yeri ayrı shjs
- +1 yıl
😂😂 aldatılmış hissediyor
Yeri ayrı olsa. nolur 😂
Cevap sahibi+1 yılO da kilo yapmasaymis ne yapalım 😂
- +1 yıl
😂😂 mantıklı dedin hak verdim
Ekmeğe sürüp mu yiyon
Cevap sahibi+1 yılÖyle de cokokrem arasına ekmek koyuyor gibiyim daha çok shsjjs
- +1 yıl
Puuu içinde bir çokokrem cumhuriyeti kurulmuştur senin😂
Cevap sahibi+1 yılO kadar değil abartmayalım lütfen 😅
- +1 yıl
😂😂 bagimsizliğini ilan etmis
Cevap sahibi+1 yılBen senin İskenderine laf ediyor muyum😂
- +1 yıl
O kadar İyi değil dedin o da bir laf sjnff
Cevap sahibi+1 yılSenin cokokremime ettiğin kadar ben etmedim ama dhdj
- +1 yıl
Yalan gonuşma 😂
Cevap sahibi+1 yılÇokokrem ile ben, İskender ve tarafınıza şikayet beyanında bulunuyoruz 😂😂
- +1 yıl
Hdjfjhf kaybedersiniz yapma 😂
Cevap sahibi+1 yılŞimdiye kadar hep kazandım 😌
- +1 yıl
Jsnfjfn iddialı
Eig verim saa
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Rica ederim
Soruyu daha yeni begeniyon ayip deel mi
Cevap sahibi+1 yılEig verdin diye beğendim yoksa begenmezdim hsjsjs
- +1 yıl
Her sey karsilikli yaneeee😂
Cevap sahibi+1 yılHayat bize öyle olması gerektiğini öğretti ne yapalım bsns
- +1 yıl
Haklisin jsjd arada hakli olabiliyorsun 😂
Cevap sahibi+1 yılYanlışın var hep haklıyım 😂😂
- +1 yıl
O hep haklı olan benim maalesef sadece ben olabilirim😂 günoo
Cevap sahibi+1 yılGüno da ben varken senin haklılık hükmün sorgulanamaz 😂
- +1 yıl
Kendini kandır sen 😂 haklılık bile bana soruyor haklı mıyım diye jsjf
Cevap sahibi+1 yılSen amma ben merkezcisin ya 😂
- +1 yıl
Diyosunn😂 belki yanılıyorsun jsnfnf ben öyleysem sen nirvanaya ulasmısssindir yaaa 😂😂
Cevap sahibi+1 yılYok ben sadece kendine değer veren biriyim😌😂
- +1 yıl
E biz de kendimizi seviyoruz sjfnf ben merkezci olduk ama 😂
Cevap sahibi+1 yılYok seninki başka bir boyut hsjd
- +1 yıl
Bunu iltifat olarak alıyorum jsnfnf
- +1 yıl
😂😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılTam iltifat değildi ama olsun bsjsja
- +1 yıl
Iltifattı baane
116 yorum olmuş be helal olsun bize 😂
Cevap sahibi+1 yılKS bizi engelleyecek hsdj
- +1 yıl
Senin yüzünden vdhd
Cevap sahibi+1 yılYok ikimizin yüzünden djjd
- +1 yıl
Kabul etmiyoreee hdjf ben her zaman masumum
Cevap sahibi+1 yılSonuçta ben burada tek başıma konuşmuyorum hdjd
- +1 yıl
Belki de tek basina konusuyorsun hepsi hayal dunyanda😂
Cevap sahibi+1 yılBir şizofren ilan etmediğin kalmıştı 😂
- +1 yıl
Djnfnf 😂🤣😂🤣 estagfurullah ya djfnfn benimle konuşurken her şey olabilirsin hazirlikli ol jdjf
Cevap sahibi+1 yılBen ne olmak istersen onu olurum hshs
- +1 yıl
Hmm diyosun 😂😂😂 sana ne verirsem o kusura bakma jdbfnfjf
Cevap sahibi+1 yılAhaha yalnız ben birinin bana biçeceği şeyleri esas almam eğer bir şey biçilecek ise biçen ben olurum 😂
- +1 yıl
Oo senle çok kapışırız biz djfjfn sen ben ben dersin ben, ben ben derim sjfnf sonra III. Dünya savasi
Cevap sahibi+1 yılBen "benci" biri değilim objektif olmayı tercih ederim de sen "ben" dediğin için benimde sana inat "ben" demem gerekiyor gshs
- +1 yıl
Sonuç olarak diyorsunnn dikkatini çekerim sjdjd hatceye degil netceye bakalim biz 😂😂🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılNeticeyi herkes görüyor zaten sen hariç dhhdj
- +1 yıl
Belki de siz gormek istediklerinizi goruyorsunuz ben olani😏😂😂
Cevap sahibi+1 yılKişi sadece kendi lehine olanı görüyor ise görmüş olmaz görmek istediğini görür 😂
- +1 yıl
Diyooosunnnn
Belki de durum gercekten kendi lehine ama iste
Dnfnf her neyse benim dediğim mutlaktir gerisini bos ver 😂
Cevap sahibi+1 yılHayatta mutlak bir şey yokken acaba sen nasıl mutlak olabiliyorsun hsjs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılSon zamanlarda yemek bana keyif vermiyor ama kahve sigara birde burger bunları severim çoğunlukla fast food. ama her gün yemem
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 556 cevap paylaştı.
+1 yılCanım aşırı şekilde sebzeli makarna çekiyor bu aralar. Birkaç günde bir yapıyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Sen ve sebzeyi yan yana düşünemiyorum onun dışında sorun yok😂
- +1 yıl
Değil mi sonuçta etobur bir insanım şpdfmşwdğf
- +1 yıl
Yani hissedemiyorum böyle bakıyorum ıh yan yana gelmiyorsunuz jsnfnf
+1 yılHazir misin itiraf ediyorum sadece Kakaolu kurabiyeeeee
14 Yorumla- +1 yıl
Sadece djnf
- +1 yıl
Aynen.. aşık olmuş olabilirim napsam bende bununla mı evlensem be
- +1 yıl
Hehrhr evet dedirtebilirsen buyur
- +1 yıl
😜
+1 yılHer şeyi yemekten zevk alıyorum. Yemek yemek zevk aldığım şeylerden bir tanesi
10 YorumlaKörili tavuk makarnasına bayılırımm bir de bu aralar nedense ton balığını çok fazla yemeye başladım tadı çok güzel geliyorrr kddkfjd
13 Yorumla- +1 yıl
Tonu makarnaya koy ben öyle yiyom jdjf
- +1 yıl
Bir dahakine deneyiver😂
Yeme & İçme konusunda 490 cevap paylaştı. Suşi ( pişmiş )
23 Yorumla- +1 yıl
😂 pişmemiş ye ne olcak
- +1 yıl
Hadi yaa ben de hiç yemedim ama çok denemek istiyorum😂 korkuttun azcık bak djfv
- Yeme & İçme konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılKazık yemekten 🙄
11 Yorumla- +1 yıl
Jsbdnf
Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. iş tahim yok 😕😕
14 Yorumla- +1 yıl
Niden
- +1 yıl
Bilemorum 😕😕arada oluyor bütün gün bir şey yiyemiyorum
- +1 yıl
Yemek yemeden olur mu puu
- +1 yıl
Evet 👍👍🙃
Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. İçinde tavuk olan her şeyi diyebilirim
11 Yorumla- +1 yıl
Eferinn
u +1 yılÇiğ kırmızı dolma biberi :D
120 Yorumla- +1 yıl
Çiğ mi naassi yani 😂😂 öyle mi yiyorsun djfn
- +1 yıl
Evet, çok güzel
- +1 yıl
Sen bi acayip tüketicisin 😂😂
- +1 yıl
Ya bi ye sonra konuş alooo :D
- +1 yıl
Bulursam sırf senin yüzünden denicem aloo tamam 😂
- +1 yıl
yok mu oralarda :D
- +1 yıl
Evde yoktur
Caddeden geçerken bir tane manavdan alır yerim olmadı😂 - +1 yıl
Sen ne anlarsın aman bırak :D ksdjaksj
- +1 yıl
Ye de konuş diyor simdi de ne anlarsin diyor ndnf valla dayakliksin 😂😂
- +1 yıl
shdhsh 🤕 bir daha öyle deme, üzülüyorum
- +1 yıl
Jsjff kadınlara el kalkmaz ama sadece durumu şeettim😂😂 demem msnd
- +1 yıl
Ben de üzülmedim zaten hddjah
- +1 yıl
Biliyordum
Kadınlara güven olmazzz jdjf - +1 yıl
Hocamız sizsiniz ondan :D
- +1 yıl
nE? JAJSJSJD beni örnek alırken özelliklerimi ters yüklemişsin 😂😂
- +1 yıl
Sizsiniz derken erkeklerden bahsettim :D
- +1 yıl
Tamam yani ben işte sjjfnt
Kadınların eline su dökemeyiz de neysse sjfj - +1 yıl
Sen de biliyorsun öyle olmadığını da neyse :D
- +1 yıl
Bakkk
Kadınlar
Kadın işte
Erkekler de erkek işte
Iki taraf da aşırı suçlu arada da biz kayniyoruz taam okeey
Sen ben iyi
Bilinmeyen cisimler is bad 😂 - +1 yıl
😂😂
İçecek sayılır mı?
123 Yorumla- +1 yıl
Sana sayılsın
- +1 yıl
Vip kart verdim mi ben sana jdnf redbull gibi içiyorsan içme
- +1 yıl
Vipim dedin ama jdgbj
Yav git şunları ölçülü iç
Sağlığından olcan
Soz dinle az - +1 yıl
Denemek ve yapmak ayrı şeyler yaap
- +1 yıl
Ya da sadece kendini kandırıyorsunn😂🤪
- +1 yıl
Susarım su verirsen
- +1 yıl
Su vermen için susucam işte yoksa niye veresin😏
- +1 yıl
Hee annadın mıi
- +1 yıl
Öyle alirim aklini😂
- +1 yıl
Atabilcen mi jsjff
- +1 yıl
Gel de ben pasını atayım kazıya kazıya 😏
dondurmaya sardım çok fena
11 Yorumla- +1 yıl
Hasta olma da 😂
Kek ve abuy cubuy
20 Yorumla
+1 yılOf beyaz cikolata
10 YorumlaSon zamanlarda pek bir keyif alamıyorum ksksj
10 Yorumla
+1 yılPatates kızartması hıc sıkılmam
10 Yorumla
+1 yılMeyveli tatlılar
10 Yorumla
+1 yılHer şey 😀
120 Yorumla- +1 yıl
Oo sen de bendensin
İştahlıı😂 ama daha çok sevdiğin bir şeyler olmalı - +1 yıl
Çikolataaaa
- +1 yıl
Jsndjdjd yemeklerden ne vaar
- +1 yıl
Et mantar hariç çoğu şeyi yerim
- +1 yıl
Ete tavuk dahil mi 😂
- +1 yıl
Tavuk et değil mi 😀. Yerim ama az
- +1 yıl
Et deyince akla kirmizi et geliyor ya ondan birtanekız😂
Tavuk kadar mükemmel bir şey mi var sjfj
Sen çikolatacısın anladıkk fjg - +1 yıl
😄 azcık yerim kıyma sadece. Mangal olur sadece. Evett 🍫🍫
- +1 yıl
Mangalll
Iyi agizinin tadini biliyorsun bak
😂 döner ve iskender seviyorsan tamam 10 puansın gerisi çok muhim değil😂
Çikolatayı duyunce harf uzatman bile belli ediyor sevgini jdnf - +1 yıl
Dönere okeyim de İskender midemi bulandırmıştı. Dimi dimiii
- +1 yıl
Nasıl ya iskender nasıl😂
Evet her yerinden belli oluyor jdnfg - +1 yıl
Mide bulandırıcı derece salçalı ıyyy. Çikolata canlı olsa evlenirim 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂 çikolatadan bir adam yapalım sana nikahını kıyariz snndf
Nerden yedin ya sen öyle - +1 yıl
Olur olurr 😀. İlk kez yemiştim 2. Olmadı zaten
- +1 yıl
Onlar yapamamış
Iskender dünyanın en güzel şeysi 😂
Çikolata adamla sen evlenirken benim o adamı yemem
Ağlaya ağlaya bir hâl olursun djnf - +1 yıl
Tabiii ayn. Yok ağlamam
- +1 yıl
Kendi dedigine inanmadın😂
- +1 yıl
Susar mısın hahaha
- +1 yıl
😏😂😂
- +1 yıl
😁😅
Tavuk durum
12 Yorumla- +1 yıl
Sen bu işi biliyon bak
- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılİskender ya 🤤
19 Yorumla- +1 yıl
Sen bu işi biliyon be abim😂
- +1 yıl
Yemek olsun bana en iyi yaptığım şey 😂
- +1 yıl
Yemekten gayrisi yalan 😂
- +1 yıl
Bir de çay 🤤
- +1 yıl
Nasıl Çay delisi oluyorsunuz abi ya 😂
- +1 yıl
Siz nasıl olmuyorsunuz la 🤔 kalkıp çay koyayım ben 😂
- +1 yıl
😂😂 afiyet olsun abee
Ben sevmiyor değilim de o kadar degil jdnf - +1 yıl
Babamdan çok severim lan çayı ben 😂
Eyvallah kardeşim - +1 yıl
😂😂
+1 yılFrambuazlı cheesecake
11 Yorumla- +1 yıl
Canım çekmedi desem yalan olur
Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Lahmacun 😍
12 Yorumla- +1 yıl
Of diyorum abimmm bam güm yenir
Tavuk döner 🙄
00 Yorumla
+1 yılBircok şey
10 Yorumla
+1 yılTon Balıklı salata
10 Yorumla
+1 yılHoşbeş ve çay
10 Yorumla🍫..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMakarna salatası
40 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. son zamanalrda çorbaslara kafayı takmış durumdayım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıldöner
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 335 cevap paylaştı. Pizza
00 YorumlaTrileçe
00 YorumlaTadelle
10 YorumlaYemekten.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılDöner
00 Yorumla
+1 yılÇiğ köfte
00 Yorumla
+1 yılPara
00 Yorumla
+1 yılTavuklu makarna
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSebze yemekleri..
00 Yorumla tantuni.
10 YorumlaDöner
10 Yorumla
+1 yılPizza 🍕🍕
10 Yorumla
+1 yılBitki cayi
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar