
Ben muhtemelen o bir saati ne yesem diye düşünerek yalan ederdim. 😄

Ben muhtemelen o bir saati ne yesem diye düşünerek yalan ederdim. 😄
Hakkımı tatlıdan yana kullana bilir miyim; bence kullanırım. Cheesecake; tuzlu karamel soslu ya da Lotus krema soslu.


Tahmin etmiştim 😄
O kadar belli mi ya 😅
Tabii ben önceden artık kimin ne cevap vereceğini tahmin edebiliyorum 😂
Tabi yaaa cevaplara göz aşinalığı olunca dimi😎
Kesinlikle 😄
Valla ilk gelen yemek değil yemekler olurdu muhtemelen dkdkdkd İskender, pizza, hamburger, lahmacun, döner... Büyük ihtimalle fast food şöleni yapardım yani sanki hiç yemiyormuşum gibi kxdkdkd
Ne varsa yağdırın bizim eve hesabı 😄
Kesinlikleee önce gözüm doysun misali 😂😂
😄 Bende öyleyim
Teşekkür ederim 🍁
Yemek hakkımı bedava sebze almakla değiştirebiliyor muyum diye sorardım ilk önce. Sonra kuşkonmaz, kereviz ve daha sayamacağım sebzeleri alırdım tabi mevsimine dikkat ederek.
Cevap
4Cevap
Hamburger
Burger döner ya da hakimi tali için kullanırdım dondurma ya da cheesecake olabilirdi🍦🍨🍰
Sınırsıza lahmacun ve pide olsun dagitirim millet yesin
Lahmacun olurdu çok seviyorum.
Detay benim için de geçerli 😀
Kadınlar zaten daha panik olur her zaman :))
Pizza 🍕 olurdu sanırım
Kesinlikle İskender olurdu.
İskender olurdu içli köfte yanında
Hamburger 🥰
İskender
Pizza soğan halkası
İskender
pizza
Sarma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?