Antalya’da bi tane erik 100 tl’miş. Özellikle anne adayları için bu mevsimde tezgaha koymuşlar. Çok para ya, yine de alıp yiyen varmış. Siz sever misiniz erik? Canınız çekse alır mısınız?

Antalya’da bi tane erik 100 tl’miş. Özellikle anne adayları için bu mevsimde tezgaha koymuşlar. Çok para ya, yine de alıp yiyen varmış. Siz sever misiniz erik? Canınız çekse alır mısınız?

Eriğin hepsi güzel olmuyor ya. Kocaman olup çekirdeği küçük, yeşil, sert ve sulu olanlar güzel. Tanesine de 100 tl vermem tabiki. Soruyu okurken kilosu sandım 😂
Cevap
47Cevap
Hayır ben yemem.
Demek ki 3-4 kg erik alsak bankadan kredi çekmemiz gerekecek. 😄
Ben erik sevmem ama seviyor olsamda almazdım..
İnsaf be hamile kadınlara yazık. Bari bi kıyak yapsaydılar. Bir kaç tanesi o fiyata olsaydı. 2 can aşeriyor işte.
Almam öyle bi eriği ya çekirdeğini de yemek zorunda kalırım yoksa jdgjjfjg
Erik en sevdiğim meyvedir 🥺 onu da yiyemiyecek ölüm bennn🤧
Çok pahalı yahu bir tanesi dişimin arasını bilem doldurmaz 👀
Böyle esnafın yatacak yeri yok. Hamile kadınların aş erdiğini bildikleri için fahiş fiyattan sezon öncesi sattıklarını düşünüyorum.
Her sene şu eriğin bu kadar yüksek fiyata satılıp ta 2 ay sonra kilosunun 20 liradan satılmasına çok gülüyorum
Canım isterse alıp yerim tabi ki. Canımdan önemli değil. Kendimdende esirgeyecek değilim.
Bir kaç ay bekleyip kilosunu o fiyata alsınlar ya da 2 kilosunj
Mümkün değil 1 adet erik için o kadar para veremem.
neden çokmu? adam almış zamanında buzluğua koymuş kaç zamandır elektrik harcamış ve parasını kazanacak tabii ki.
Gebe olup kocalarını cezalandırmak isteyenler düşünsün.
Ona rağmen alan çok oluyormuş, bu işin ticaretini yapanlarda bunu fırsat biliyor. Yani arz talep meselesi. Zamanında olan meyve daha güzeldir.
Cehabe'nin dıj minnaklardan itham ettiği mb başkanı istifa etti. Artık kuruşlara düşer fiyatlar.. 😃😃
Ay yok ben portakaldan devam
Almam çünkü ekşi meyveleri hiç sevmem.
100 tl ya Erik yemeyen adam , adam mıdır 😏
Okudum adet 100 tl ne olmuş 🤷🏻♂️
Birkaç tane yenilebilir yani o kadar da fazla bir şey değil
Antalya denen peşkeş şehrinde yakında nefes almak da paralı olur
Kendim için almam, ama çocuklar isterse ne kadar olduğunun önemi yok.
Benim en sevdiğim meyvelerden biri ama o kadar para vermem
Fırsatçı , ahlaksız ve mayası bozuk bir toplum örneği
Aşermiyorsam almam yani. Ama aşerme durumunda 1000 tl dese yine alınır.
Hersene aynı gereksiz haber kışın ortasında erik muhabbeti 🤦♂️
Hamile değilsem hiç önemi yok avucumu yalar geçerim 😅
3 ay daha sabredin mevsiminde doğal olanına 1 kilosuna aynı parayı verin
Bulunduğum ülke de bu mevsim de erik bulunmuyor.
Daha neler yaa, hamile kadinlari aş eremicek bile, acimasizlik resmen
Büyütmek şahlnan ekonomi bu kadar değerleneceğim düşünmemiştim vaaayy beee çiftçi gerçekten milletin efendisi adam 1 ağaç erik ağacı olsa tanesi 100₺ den satacak öyle mi şahlanan ekonom 👏 süper
Acaba buna bu parayı verecek enayi var mı
Habere göre yine de alanlar varmış 🤷🏻♀️
Canım erik istedi diye canımı döverim 😃
Yapma 😁
Niçün 😃
Değmez bir erik için 😅
Erik için değil ki 100 lira için 😂😂
Haaa o açıdan bakmadım 😅
Demek ki kurban bayramın da erik kesecez eriğe ortak olacaz.
Keşke buzluğa atılacak bişey olsaydı. 😂
Onun yerine tavuk alın en azından karnınız doyar😅
Hamile falan olsam alırdım 😂
Her şey mevsiminde yenmeli bence.
Canı çeken hamile bayanlar mecbur alıp yiyecek
Geriye kıymete bindi.
Yemem boğazıma çok düşkün biri degilim
Kendimi tutabilirim ya o kadar da nefsek değiliz
Yok artik🤯 almam kalsin.
Eşi hamile olanlara acıdım
Allah sonumuzu hayretsin işimiz Allah'a kaldı
Biraz daha beklesinler
An itibariyle çekti ya..
Bu mevsimde erik mi yenir :D
Mevsimi değil normal pahalı olması
Yerim
Ona 100 TL vereceğime erik ağacına dönüşürüm
Onun normal erik olduğuna emin misin? Dilan Polat in yedikleri gibi olmasın sakın😅
Haberler paylaşıyor ki esnaf para kazansın hamilesi var çocuklar var görünce istiyor mecbur
İsteyedursun bok yiyesiceler (hamileler hariç)
😂😂😂
Alıp yemem 🤔 4 ay sonra buralar eriik kiraz cenneti olacak
Kış ayında erik olmaz zaten
Hamileler haric tuketmek mantiklimdegil bence
Yemem. Kışın canım erik çekmiyor.
Bir tanecik erik için o kadar TL vermem
yaza kadar sabret bizim bahçede 2 adet var erik ağacı
Sadece çıtırlaro yerim
100₺ çok az tanesi bence 100$ olmalı
Görgüsüzlüğe gerek yok het şey mevsiminde güzel
Her sene aynı muhabbet
Ne erikmiş ya üstüne para verseler yemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?