Dışarıdan yemek söylediğinizde en çok ne yersiniz?

Ayy ben en çok popeyes söylüyorum çıtır tavuk diyebiliriz buna o olmazsa kesinlikle pizza yerim 💞

Canı çeken herkesten özür dilerim …

Pizza
Çıtır tavuk
Hamburger
Lahmacun
Kebap
Diğer/ görüşte belirteceğim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dışarıdan yemek söylediğinizde en çok ne yersiniz?
Cevapla