Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Önceden böyle şeyler daha kolaydı ama şu an birkaç kez dusunuyor insan. Bir yandan da amaaaan bir daha mı gelcem dünyaya diyorsun.
Disarda yemek yemek de , tatlı yemek de lüks oldu. Sinema, tiyatro her şey..
Dışarıdan eve yemek ya da tatlı siparişi verdiğim oluyor. Hem kendim, hem ailem içinde aldığım oluyor bazen. Zam ya da prim almıyorum ama yinede her zaman olmamak şartıyla jest yapıyorum. :))
Cevap
2Cevap
İlk maaşımla annemin buzdolabımı değiştirmiştim. Sonra Çamaşır mak. TV vs. Ama şimdi olsa pek mümkün olmazdı
Evett zam haberleri daha dolaşırken zam gelmemisken kardeslerim ayarlamıştı her seyi😂
e tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?