Zam ya da prim aldıktan sonra aileyi yemege & tatliya çıkardınız mi?

Önceden böyle şeyler daha kolaydı ama şu an birkaç kez dusunuyor insan. Bir yandan da amaaaan bir daha mı gelcem dünyaya diyorsun.

Disarda yemek yemek de , tatlı yemek de lüks oldu. Sinema, tiyatro her şey..

Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Zam ya da prim aldıktan sonra aileyi yemege & tatliya çıkardınız mi?
Cevapla