
Haftada 3 gün balık yemeye dikkat edin diyen beslenme uzmanlarınada selamlar. 😑

Haftada 3 gün balık yemeye dikkat edin diyen beslenme uzmanlarınada selamlar. 😑
Yazık gerçekten bu ülkenin yoksul on milyonlarca insanına, çocuklarına. Sağlıklı gıdaya erişemeyen, beslenemeyen ve bunu sorgulayamayan bir toplum yarattılar. Sorgulayanları da terörö diyerek hedef gösterip linç ettiren bir hukuksuzluğu büyüttüler. Utanç duyuyorum :(
maalesef..
İnsan gerçekten günün sonunda çok üzülüyor hocam ya. İnsanımız bu kadarını hak etmiyor, ne olursa olsun :(
Beslenme uzmanları haklı ama sorun tamamiyle ülke yönetimi ve insanımızdaki ahlak seviyesiyle ilişkili. Ülkemiz 3 tarafı denizlerle çevrili bir ülke. Ek olarak akarsular dereler barajlar göller felan anlamında da feci zengin ama dünyada en pahalı balığı yiyen tek ülkeyiz. Bunun suçlusu haftada 3 gün balık ye diyenler değil tamamiyle ekonomiyi yanlış yöneten devlettir. Dünya turu videoları izliyorum afrikanın ortasında denize göle akarsuya baraja feci uzak ülkede bile uygun fiyata balık var. Neden var çünkü ülke doğru yönetiliyor. Youtube da afrika ve malikane yaz daha düne kadar 1 deri 1 kemik dolaşan elinde mızrak şeyinde yaprak dolaşan insanlar doğru yönetim sayesinde şu an malikanelerde oturuyor. Peki türkiyede 1 tane malikane var mı? Benim bildiğim kadarıyla 1 tane antalyada başkada yok. Onun sahibide yabancı
Kırmızı et alırım bu parayla, neredeyse tüm balıkların tadıda aynı geldiği için bu kadar para vermem, OMEGA 3 fosfor falan diyenler içinde, sadece balıklarda yok bunlar, başka gidalardada var.
Mantikli
Balıkta paraya kıyarım. Haftanın minimum üç günü alır yapar yerim. Nelere para verilmiyor dışarda millet kimse kusura bakmasın. En sevdiğim et çeşidi balık. Özellikle somon. Yerim yani yapcak bişey yok.
Cevap
27Cevap
Haftada bir yerim hamsi iyi oluyor gadası
Ben çok sık yemem sadece spor yaptığım günler biraz tüketirim ton balığı
Haftada bir yiyorum. Evde pişiriliyorsa kolay kolay kimse iki üç gün balık yapmaz. İşten gelip tüm mutfağı baştan aşağı temizlemek kolay olmuyor çünkü
Bu gonderiden sonra Canım nasıl balık çekti yemek sebetine baktım bulamadım sjjs çok severim ama ne ucuz ki artık alıştık silkilmeye
Nefes almak hâlâ bedava :)) Olsun çok şükür
😄 öyle
Yurtdışında da balık pahalandı.. Hatta tavuk ile kırmızı et aynı fiyattan satılıyor neredeyse, fakat ben tavukçuyum. Balık ise ayda bir yerim.
Haftasonu anannem hamsiyi 200tlden aldığını söyledi 🤦
Evet, doğru olabilir. 😄
Sonumuz hayır olsun 😂
Amin :))
Amin😊
Parayı ver yiyelim diyelim şu uzmanlara 🤣
Onların evinde de makarna pişer hep o yüzden bu kadar önemli oldu makarnalar 😂😂😂😂
Çok severim ayda Bir iki yerim dün çipuranın 400gramına 250 verdim..
Pek tercih etmiyorum genellikle kırmızı et ağırlıklı
Vitamin değerleri eksik olan insanlar, nasıl üretip çalışmasını beklerler
Annem her hafta mutlaka en az bir defa alıyor ama ben tercih etmiyorum pek sevmem
Babam 3 kasa sipariş vermişti bundan dolayı 1-2
Babam 3 günde bir alıyor hamsi yemekten solungaçlarımız çıkacak
Bunlar hava firtinali balıkcilar denize acılamadigi zamanda olusan nadir fiyatlandirma listesidir. Lüfer 100 200 tl arasinda hamsi 60 100 tl arasinda her zaman bulabilirsiniz genel olarak.
Balik yemiyorum. Anca sırf omega denilen vitamini diğer besinlerden alamıyorum diye ayda bir konserve yerim bi tane o kadar. Mümkünse hiç balık tüketmeden yaşamayı tercih etmek isterdim
Haftada bir gün balik tüketmek lazım haftanın üç günü çok fazla insanın canı balık istemior bir süre sonra... ekonomik olarak pahalı olabilir ama etten daha uygun olduğu kesin
Okadar erişemeyen insan varken gerçekten bu fiyatlar nedir böyle alan tarafım ama vicdanım rahat etmiyor inanki biride dur demiyor bu olanlara
Banka döviz bürosu ve kurye soygunları artarsa şaşırmam.
Her hafta pazar günü balık yemeye dikkat ediyorum. Maalesef aşırı yüksek fiyatlar yemek lazım napıcaz bilmiyorum.
Bu sene lüfer çinekop palamut maalesef bol değil o fiyatlara çıkması normal haftada. 1 gün illa balık olur menüde.
Uzun zamandır yiyemiyorum.. Gerçi Ordu da ucuz ama.. Bu fiyatlara millet nasıl alacak?
Parası olan alıyor. Olmayanlarda boş geçiyor maalesef..
Haftada bir balık yiyorum pişirmeye acizim bulaşığı çok :D
geçen balık pazarına gittim o fiyatları görünce gittim kırmızı et aldım
Fazlası midemi bulandırdığı için tercihen yemiyorum. Ama pahalı bu da bir gerçek.
Balık sevmiyorum pek..
1-2 gün ton balığı yiyorum arada
Balık sevmiyorum her hafta alıyorlar ama yemem
hafta da en az 1 bazen 2 oluyor.
Yuh artık be
Balık sevmem
Hamsi nasıl 150 olur ya
Hamsi seviyom ben zaten
Yemiyorum yılda bir defa daha yemiyorum
Çok fazla balık tüketen birisi değilim
Bilmiyorum arada yerim
Çok yemiyodum zaten, bu gidişle vegan olucaz 😅
Bu sene 1 kere yedim galiba
En son iki ay önce yemiştim hshs
Haftada 1 kez yemeye çalışırım
Balık tüketmiyorum yesem bile yorumlarda ki gibi hafta da bir yemem
Şimdi kilosunu 80 liraya aldım
Haftada 1 gün balık günümüz
Çok az iki haftaya bir
Bu hafta 2 kere yedim…
ayda 1 kez
haftanın bır gunu
Hafta da 1 mutlaka
Balıkla pek aram yok
Balik sevmiyorum
Ayda bir anca
yemiyorun
Çok yemiyoruz bu ara
3 veya 4 gün
Ülkede ucuz ne kaldı
balık sevmem
Ekonomi uçuyoooaahh
Ayda 1 kere falan
2 gün yiyoruz
Ayda yılda bir 🤣
2 Ayda 1 kez
Sadece 1 gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?