Aşçı mı yoksa gurme mi? Hangisi olmak isterdiniz? Ben aşçı olayım , ama tatlı konusunda 🍫☃️

Aşçı mı yoksa gurme mi? Hangisi olmak isterdiniz? Ben aşçı olayım , ama tatlı konusunda 🍫☃️

Ben ünlü bir aşçı olmak isterdim. Yeteneğim ve tecrübem oldukça fazla hatta niye gastronomi okumadım diye pişman oldum.
Hiç bişey için geç değil ☃️🍫
İstedikten sonra olur eminim
Rica ederim aminnn🥰
Hiç değil önemli 🍫
Ünlü bir aşçı olmak isterdim.
Cevap
8Cevap
benim için fark etmez gurme olur
Yemek yapma konusunda yeteneksizim🤷♀️ hakkımı gurmeden yana kullanayım
gurme tabiki djnd sen yap ben tadayım aşkoo
Aşçı her zaman daha önemlidir. Sonradan gurme olmaya gerek yok.
Gurme
İkiside olmak isterdim ya
Gurme olmak isterdim
Gurme tabi ki de
Ünlü bir aşçı
ünlü bir aşçı
Gurme.
Gurme olmak isterdim
Hepsi
İkisinide istemem
Girme tbki
-gurme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar