sizce hangisi :D

makina almak
dışarıdan kahve almak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
sizce hangisi :D

iki sene önce ehh yeter be diyip makine aldık evde latte art çalışmaları yapıp kahve öğütüyoruz ahahaha. eskiden sadece bilmem ne istiyorum diyip sipariş veren insanlardık, eve kahve makinesi almak kahve kültürümüzün gelişmesine sebep oldu. çekirdek türleri, bunların asidik olup olmadığı. kavurma teknikleri falan baya bir şey öğrendik. tavsiye ederim ya iyi bir makine alınmasını. kapsül almayın ama onlar tırt.
bu çok kişisel bir tercih ama biz blendleri daha çok seviyoruz. starbucksın harmanıyla başlayıp devam ettik şu iki arkadaştan devam ediyoruz şu an memnunuz. ama denemeler sürüyor dediğim gibi derya deniz bir alan.
www.kahve.com/.../moliendo-ravello-espresso-blend-kahve
kahhve.com/caffe-fresco-espresso-blend-kahveler
Cevap
8Cevap
Eve kahve makinesi almak ama daha pratiği var o da kattle alıp nescafe içmek
Parasal bakarsak tabi ki makine almak.
Ama kahve de sohbetle güzel.
O yüzden dışarı kahve içmeye çıkmak diyelim
Makıneler olmadan önce millet evde nasıl kahve yapıyordu diye düşüncem bir süre
Yok canım sürekli dışarı çık bahane olsun ya dnsjjs
Kendi evime yerleşince bir tane kahve makinesi alacam. En gelişmişinden.
Sosyalleşmek için kahve içiyorum zaten napayım kahve makinesini kahveyi evde içmeyi
ŞBEnce aynı hesap ikiside fldldkkdd
Makine almak tabiki, hem kendin taze taze öğütüp içine ne koyduğunu biliyorsun ve daha ucuza mal oluyor
Eve kahve makinası alıp sürekli dışarıya gitmek jjsjs
Sağlık açısından ve ekonomiye katkı için gidip alıp içmek daha mantıklı
Niye evde kahve sadece makinede mi oluyor
Eve makina olmak daha mantıklı geldi.
Eve kahve makinesi almak elbette :d
Makine almak daha iyi
Makina al çok ictigin bir şeyse
Makine kendiliğinden mi kahve veriyor 😂
Makina almak daha mantıklı
Kahve makinesi almak
Makine almak
Kesinlikle almak
Makine
Makina almak
Bence ikiside aynı hesap gkfkdkdkd
Eve sipariş snsn
surekli starbucksa gitmek☝🏻
Makijo almal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?