Papatyayla melisa çayını karıştırıp içtim kafam güzel oldu psikololik mi?

2 bardak içtim biraz fazla koydum sanırım içtikten 15 dk sonra canım canım gülme şeysileri geldi uykum geldi içim gıdıklanıyor gibi ama kaşıyamıyorum anladın mı öyle bir şeyler oldu bana pisloloklik mi yoksa bu çaylar gerçekten rahatlatıyor mu?

Papatyayla melisa çayını karıştırıp içtim kafam güzel oldu psikololik mi?
Cevapla