
Sizin sevdiğiniz yemeklerden nefret eden, sizin nefret ettiğiniz yemeklere bayılan biriyle olur mu?

Sizin sevdiğiniz yemeklerden nefret eden, sizin nefret ettiğiniz yemeklere bayılan biriyle olur mu?
Hayır değil hatta benzer şeyleri sevmememiz daha hoş olur. Ben sevdiğim şeyleri de tatsın diye ısrar ederim o reddeder sonra kırılınca yer falan ya da ilk kez denediği bir tadı benden daha çok sever belki veya tam tersi.. Yani muhabbet sebebi bile olabilir, şart değil
Hayır bu bir kriter değil. Damak tadı farklı olabilir, ayni şeyleri benle yemek zorunda değil. Kalp uyuşmadıktan sonra isterse aynı olsu damak tadı ne işime yarar.
Hayır öyle bir Kural yok tabiki de herkesin damak tadı farklıdır ama yemek yapılırken ikisinin de seveceği şeyleri hazırlamak için ortak karara varmak lazım 😂
İlişkilerde önemli olan, karşılıklı saygı, anlayış ve iletişimdir. Partnerler, birbirlerinin farklı yemek tercihlerine saygı göstermeli ve bu konuda anlayışlı olmalıdır.
Cevap
6Cevap
Evet sevk ler ve renkler tartışılmaz olabilir ILAKI ortak bir tokta vardı anlaşacağimiz 😇😇
Hayır tabi ki de şart değildir.. birbirimizi sevmek yeterlidir.. yemek zevkimiz farklı da olsa anlaşırız her şekilde
Şart değil herkesin damak tadı farklıdır ben sevdiğim bir yemeği yiyorum diye oda aynısı sevmek zorunda değil.
Yemek seçmesin de yeter ki istediğini yiyebilir yemek seçen insanı aşırı şımarık buluyorum duvara süte surte dovesim geliyor ben onu yemem ben şunu yemem zıkkımın tekini ye
Bu şartı sunamam çünkü damak tadım zordur bir kere etten nefret eden biriyim otçul erkek yok denecek kadar az…
Kendi damağını karar merci olarak görüp darlamadığı sürece mesele yok, değil.
Pilavı lapa pişirsin.. Birde Menemen sevsin yeterli..
Aynı yemekler yeneceği için evet önemli ortak damak zevki..
İyi olur en azından ortak tatlar mutlaka olmalı.
Şart değil ama olsa güzel olur , herkese ayrı ayrı yemek pişirmek zor olurdu bence
Değil evlendik diye aynı yemekleri sevecez diye kural yok
Şart değil ama ortak zevkler olursa daha kolay olur ortada buluşmak.
Hayır herkesin damak zevki yediği yemekler farklı olabilir benim için sorun değil.
Damak zevkimiz aynı olmasa da olur zamanla ben onu alıştiririm bizim yöreye :) nede olsa evde yemekleri ben yapacam 🙃
Hayır değil ama aynı tabaktan yemesi lazım ben bazen yemeğimi bitiremezsem yardımcı olmalı
Şart tabii ben mesela et seviyorum ama o sevmiyor
Daha oncelikli uyumlar var.
Yani çoğunlukla aynı olsa daha çabuk anlaşırız
Şart değil olsa da iyi olur
E yanii evet önemli
Evet
Yook
Şart en önemli etken
Gerekiyor diyelim
şart değil
Benim şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?