
Biraz sağlıklı kahvaltı moduna geçiyorum. Herkese günaydınn 🤍

Biraz sağlıklı kahvaltı moduna geçiyorum. Herkese günaydınn 🤍
Çok nefret ettiğim bir gıda yok Kahvaltılıklar içinde bana zaten Zeytin olsun yeter diğerlerini Pek arayan bir insan değilim Ben de sağlıklı kahvaltı moduna geçtim aynen gerçekten kahvaltı öğünün en önemli öğünü ben kahvaltıyı bozduğum zaman kilo alıyorum hantalĺık oluyor kendimi iyi hissetmiyorum Sürekli gereksiz atıştırmalıklara ihtiyaç duyuyorum bu yüzden bir haftadır sağlıkla kahvaltı moduna geçtim kendimi çok zinde hissediyorum ve gün içinde hiçbir şekilde acıkmıyorum Bu çok güzel bir şey Afiyet olsun Hayırlı cumalar dilerim😊
Sarısı güzel pişmiş, antrenmandan geldim ben omlet yapacağım haşlanmış yumurta yiyemiyorum kokusuna tahammül edemiyorum küçükken zorla yediğim için sevemedim halen. Omlet hali iyidir. O yüzden buna cevabım haşlanmış yumurta. Afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Sanada afiyet olsun şimdiden 🙏🏼🙏🏼
Teşekkür çok ☃️
Teşekkür ediyorum çok🍓
Bu kadar yumurta sarısı kolestrol yapar.
Yanında yoğurt, peynir, ayran vb süt ürünleri tüketildiğinde o kadar yukseltmiyor, dengeleniyor. En azından bende öyle oluyor.
Kolesterol seviyem hiç yukselmedi, problem yok benim için ama herkesin yapısı farklı tabi dikkat etmek lazım
Doğrudur reis ben genelde dört yumurta beyazı ve bir sarısı yerim, ikiden fazla sarı yiyince tansiyonum çıkıyor gibi hissediyorum. Herkesin bünyesi farklı doğru diyorsun. Afiyet olsun, ps5 mi takılıyorsun hayalimi mi yaşıyorsun
Eyvallah kardeşim teşekkür ederim. Kardeşlerim oynuyor genelde, ben pek oynamam. En son PS3 oynuyordum sonra bir daha oynamadım bıraktım :))
Cevap
4Cevap
Ben yumurta sevmiyorum iç. bazen omlet yerim o kadar
Salatalık sevmiyorum onun yerine domates yerim, fıstık ezmesi yemem yerine fındık ezmesi tercih ederim, siyah zeytin yemiyorum yeşil zeytin severim.
Bu yumurtalar fazla değil mi 😬
Günaydın
Bence ideal sporda yaptığım için 😂
Teşekkür ederim sizede afiyet olsun 🙏🏼😊
Kahvaltiliklari hep severim ya yoktir pek sevmedigim. Yiyemedigim birkac sey var sadece. pirasa (severim ama karnimi bozuyor), sipsi denilen karadeniz yemegi, kabak tatlisi. Iyi yapilirsa bamyayi bile yerim yoksa ben
Pekmez bal gibi şekerli kahvaltılık. Aç karına şekerli şeyleri sevmem
Yok ben herşeyi severim hiç sevmedigim bir kahvaltılık yok 🙂🙂
ismini yazarkende uyuz oluyorum zeytin ben yiyen insani falanda sevmem karşımda yenilmesinede tahammül edemem
Haşlanmış yumurta hiç sevmem.
Hayır yok çünkü sevmediğim şeyi koymam önüme.
Süzme peynir harici peyniri ne catalima sürerim ne ağzıma
Yemek türevlerini sevmem kahvaltı modu severim kahvaltıda :))
Yumurtayı sevemiyorum kokusu kötü..
salatalık, haşlanmış yumurta sevmem
kesinlikle pişmiş biber, pişmiş domates vb.
Yok hepsini severim.
Vardır
Ben kahvaltı seçmem
Evet var yumurta haşlanmış
Zeytin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?