Az önce pilav gömdum kahve sigara bitter yaptım şimdide bu :((

Az önce pilav gömdum kahve sigara bitter yaptım şimdide bu :((

Dün gece 3 de magnolia yedim
Suç ortaklığı için teşekkürler 😂😂
🤣🤣 hastasiyim bu kacamaklarin
Cevap
10Cevap
Bazen evet bazen hayır
Bayılıyorummmmmm gece yenen şeylerin tadı ayrı güzel.
Ne yaptın kendini zehirleyeceksin
Ben gece bir şey yemem içmem
Aslinda cok kötü bir an önce vu huylardan vazgecmek gerek
Gündüz bişi yemem içmem geceler benim
Cevizli sucuk yaptım kendime. Onu yedim 😄
Gece peynir ekmek bile yesen lezzetli geliyor 😂
Bu gidişle kilo alacaksın
Bu ara saldim evet dikkat ediyordum tek öğün yerdim can sıkıntısı duygusal açlık benimki
Bende saldım bu aralar ama hafif havalar ısınsın spora başlıcam. Yakında da bende tek öğüne geçicem
Başarılar diliyorum
Teşekkür ederim
Geceleri uyanık kalmana içtiklerin fayda sağlıyor mu enerji anlamında
Kahve sigara bitter takiliyorum arada alkol alıyorum enerjik doluyum
Kahve bende pek etki etmiyor da o yüzden sordum
9 fincan türk kahve tüketiyor
9 fincan içiyorsan uyanık kalman normal tabi. Ben max 1 fincan içiyorum oda hiç fayda etmiyor
Benimki zevkten uyanık kalmak için değil aliskanligim
Anladım. Bende de bir ara alışkanlık vardı. Kupa bardağa granül kahve demler içerdim filtre kahve yani günde 8 10 kupa içtiğimi fark edince bitince eve bir daha almadım.
Çok kilo alıcan koca bulamıyacaksın
Şu an yiyorum gece yemegi yemessem olmaz
Yiyemem uyutmuyor
Adı ne bunun
Tartolet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar