
Baharat kullanmadığım hiç bir yemek olmadığını farkettim 😑

Baharat kullanmadığım hiç bir yemek olmadığını farkettim 😑
Baharat kullanmak marifet değil maalesef, her baharat her yemeğe kullanılmaz. Ben sadece bazı yemeklere karabiber kullanıyorum onun harici biber kekik kullanıyorum. Baharat vücut için de iyi değil zaten
Yoğurda bile baharat katıyorum ; tarçın, zencefil. Kaldı ki yaptığım yemeklerin %97.3’üne katarım baharat. Kekik, fesleğen, biberiye, zerdeçal, köri, kırmızı biber en çok kullandıklarım. Özellikle makarna soslarına ve balık tavuk gibi et ürünlerine…
Kocaman teşekkür 🍔
Rica ederim :)
Her yemekte kullanırım neredeyse. baharat olmadan yemeğin tadı tuzu olmuyor hiç.. kekik biber bunları severim
Tüm eig seçimleri için teşekkür ederim dostum 🙏
Rica ederim kardeşim 🫱🏾🫲🏼😊
Cevap
7Cevap
popüler cevaplardan olsa gerek, et yemeklerinde diyorum.
Hemen her yemekte. Sabah omlet yaptım ona bile biber ve yenibahar kattım.
Bütün baharatları kulanıyorum hata tatlılarda bile mesela keke biber koydum ve çok beğenmişlerdi sonra söyleyince kızdılar 😅😅
Ben baharatları acayip severim her yemekte kullanıyorum hemen hemen. özellikle Urfa isotu urfadan geldi hemde
hemen hemen hepsinde severim baharatı
Kuru fasulye
Fırında yaptığım tavuk yemeklerine atıyorum en çok
Çorbalar diyebilirim.
en çok çorbada kullanıyorum
et yemeklerinde
Köftenin harcında
Fırında Tavukta.
çorbada
Et yemekleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?