
Evde 3 tane kahve makinası var ama asla cezvede kaynamış kahvenin tadını bir şeye değişmem.

Evde 3 tane kahve makinası var ama asla cezvede kaynamış kahvenin tadını bir şeye değişmem.
Kahve makinesi daha pratik olur diye düşünüyorum ama daha almadım bakıyorum
Makinede yapıyorum genelde daha pratik oluyor
Cevap
10Cevap
Her haliyle severim , yeterki Türk kahvesi olsun..
Gecen sene martta yurt dışında otelde hazir tek yapimlik Türk kahvesi bile ictim...
Tabiki cezve başka olur da makinede pratik oluyo ve eger kalitesiyle onda da lezzetli olur bence
Makine kullanmadım hiç Türk kahvesi yapmak için. Nadiren içtiğim bir çeşit zaten. Yaparsam da sadece cezvede yapar içerim.
Kahve makinesi var aslında ama kullanmıyorum nedense bana cezveden yapmak daha lezzet açısından iyi geliyor
cezve başı beklememek için yıllar önce makinelestim sanayi devrimi bunun için değil miydi zamandan ve emekten tasarruf
Bakır Cezvede severim ama makine daha kolayima geliyo 🙂
Fark etmez (plastik kahve makineleri olmadığı sürece. )
Tabi ki cezve. Evde bir kaç makine var ama kendime illa cezvede yaparım
Ben cezvede severim
Cezvede kısık ateşte soğuk su ile yavaş yavaş yapılan kahve en güzeli
Turk kahvesi sevmem, kucukkrn iciyoduk mecburen insanlar ictigi icin cay gibi ikisi de mecburi
Sade ve bol köpüklü olsun da farketmez.
Farketmez her türlü içerim severim
Cezve daha lezzetli yapıyor
Türk kahvesi neden minnacık bardakla içiliyor
Genelde kahve makinesi
Türk kahvesi olsunda, her türlüsünü içerim 🤗
Türk lokumu ile harika oluyor
Denediniz mi bilmiyorum
Denemez miyim
Nasıl yersiniz, lokumu
Çifte kavrulmuş 😅
ay olsa da yesem şöyle kütü kütür 😂
Cezvede severim orjinal yapılışı ile
Tabi ki cezvede.
bakır cezvede
Cezvem. 😌
Fark etmez
Makina kullaniyorum
Fark etmez
cezvede
Cezve
@damlasakızlısakız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar