
Hiç dışarıda makarna yememiştim, deneyeyim dedim. Evde benim yaptığım salçalı makarna bundan daha iyi. Salçalı makarnaya devam 🫡

Hiç dışarıda makarna yememiştim, deneyeyim dedim. Evde benim yaptığım salçalı makarna bundan daha iyi. Salçalı makarnaya devam 🫡
Kanka dışarıdaki makarnalardan deneyeceksen eve yapmadıklarından denemelisin bende hiç yememiştim bir kere denedim ama evde yaptıklarımdan değildi, üç peynirli makarnaydı çok beğenmiştim
Cevap
5Cevap
Sushi var ne zamandır denemek istiyorum.

Makarnaya disarda para verip yemem. Evde kendim yaparim asiri lezzetli olur. Istedigim soslardan ozellikle pesto ya da kremali, icine somon ya da izgara tavuk parcalari missss..🤩 Benim aklimda cokertme kebabi var. Hic tatmadim merakta ediyorum acikcasi.
Sushi, kokoreç, midye vardı ama onu denedim çok güzeldi
Midye,
Kokoreç,
Beyaz küflü kruvasan,
Karidesli WOK.
Küflü kruvan ne ayol
@soruperisi Anlamazsın.
Yok hep hepsini denedim ama birtane sushi vardı onu denemedim denemeyi düşünüyorum 😅😅
Islak hamburger var.
Timsah yemek istiyorum
Yağlama ve soğan dolması aklımda
sushi var
evet var suşi
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?