Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?

Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?

1 2 saat bekleyen çayı ısıtıp tekrardan içerim daha güzel oluyor deneyin

Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?
Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?
Cevapla