Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?
1 2 saat bekleyen çayı ısıtıp tekrardan içerim daha güzel oluyor deneyin

Demlikteki çay soğuyunca yenisini mi demlersin yoksa ısıtıp içer misin?
1 2 saat bekleyen çayı ısıtıp tekrardan içerim daha güzel oluyor deneyin

Çay severim ama asla çay taze olmalı takıntım yok. Eğer poşet değil de dökme çay ise kesinlikle bekleyince daha güzel olduğuna inanıyorum ldkddk o yüzden ısıtıp içerim
Cevap
9Cevap
O çay içilmez artık.
Yenisini demlemek şart oldu.
Çay içmem. kahve içerim sıcak
Yenisini demlerim. Her 1,5 saatte bir çay demliyorum. Acısın acımasın, keyfim bu benim.
Çok beklediği zaman midemi yakıyor o yüzden yenisini demliyorum. :)
Çaykoliğim soğduğunda hemen çay demlesem günde 10 defa çay demlemem gerekirdi.
içerim herhal de , içtim mi bilmiyorum :)
Soğuyan her şeyin tadı kaçar
Isıtıp içiyorum çok acı değilse
Eski çay sevmem
Yenisini demlerim🤷
yenisi demlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?