
Kahvaltıda Hatay usulü soslu döner yediğim oluyor. Zeytin peynir sarmıyor bazen aga.. 😬

Kahvaltıda Hatay usulü soslu döner yediğim oluyor. Zeytin peynir sarmıyor bazen aga.. 😬
Oluyor. Bazen kahvaltı standartlarını kırıp kendime fırında makarna veya kuru fasulye ısıtıyorum. Yanında da turşu, ne kahvaltılık kalıyor ne başka bir şey. Ama bu nadir, işten eve geç gelince falan. Normalde kahvaltılık olayına saygım var ama istisnalar kaideyi bozmaz. Açlık her şeyi mubah kılıyor bazen.
Cevap
3Cevap
Ben sigara ve kahve ile geçiştiririm sadece.. öğlene bir şeyler atıştırırım
Sadece çorba içerim belki o da. Onun haricinde yemek yiyemem.
oluyor dünden kalan yemeği yiyebilirim
hatta lahmacun bile yiyebilirim
Evet tavuk sote yedim demin
Afiyet olsun :))
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?