
Sitede ki arkadaşların evde fastfood denemeleri dikkatimi çekti! 😄
Senin var mı dışarıdan hazır almak yerine evde yaptığın yemekler?

Sitede ki arkadaşların evde fastfood denemeleri dikkatimi çekti! 😄
Senin var mı dışarıdan hazır almak yerine evde yaptığın yemekler?
Öyle maharetli degilim hamburger pizza isleri geri de kaldi canim cok istiyor ama fiyatlardan yiyemiyorum zararli bir yandan evde kendin yaptiginla burger king de yedigin ayni olmaz ama daha saglikli olur tabiki de disardan yedigim et tavuk döner köfte ekmek iskender pide lahmacun yedigim bunlar oluyor yapabilsem evde kendim herseyi yaparim hem yemek derdim olmaz hem de disardan yemek yememis olurum aslinda guzel olur evde yemek olmadigi icin orada burada şurda yemek zorunda oluyorum bir sekilde hallediyorum ama fiyatlar aldi basini gidiyor yemek de bile 300 350 lira para veriyom en az
Ben genellikle bütün yemekleri evde yapmaya özen gösteriyorum Dışarıda çok fazla tercih etmem arkadaş ortamı okuldaki Arkadaşlar bir düzenleme yaparlarsa ortamı bozmamak için katılıyorum ama onun dışında genelde evde yapmayı hem seviyorum hem de daha sağlıklı geliyor bana daha avantajlı oluyor hamburger Pizza bu tarz şeyleri evde yaparım.
Sizin yaptığınız yemekler gerçektende çok güzel görünüyor. Diyet bozduran türden 😄👌🏽
Ellerinize sağlık 😊
KFC'nim tanesi 40 küsür liralık çıtır butlarını evde kemdim yapıyorum, tarifi de çok kolay önce Doritos cipsleri robottan geçirip ufalıyorum sonra etleri yumurtaya buladıktan sonra ufalanmış doritosa buluyup kızgın yağa atıyorum ohh mis afiyet olsun 😄
Okurken bile lezzetli olduğuna ikna oldum 😂
Pasta, waffle, hiç bir yerde bulamayacağı soslu tavuk, en güzel et yemekleri, börek, kurabiye, limonata, köfte, tas kebabı, kuru dolma… aklıma gelmeyen birçok şeyi evde yapıyorum dışarda yemiyoruz.
Ellerinize sağlık 👏🏾
Cevap
27Cevap
Bu akşam lahmacun yapıyorum, yapıyorum ama içini yapıp fırına vericem. Sayılır mı
Tabiii ☺️
Ellerinize sağlık
Hayır, yok. 😁 Dışarıdan devam
Kokoreç falan evde yapılmıyor ki gadası
Hamburger var ama ne kadar denesem de hazır olduğu gibi güzel olmuyor maalesef
Kokoreç kilosu 80₺ dışarda yarın ekmek 50-70₺ arası
1 kilo kokorecden kac ekmek cıkıyor
Kokoreç
Donra evde kumru yaptım geçen harika bu haftalar time yapacam Şam sosis almadan sosislimiz
Bir de köfte ekmek gidecem kasaptan köfte alacam evde yapacam
Kokoreç dışarda asla artık parayla alıp yirtidm gelmiyor evde cpk ucuza oluyor ama tadı dısardaki kadar iyi olmuyor ama yine lezzetli yeniyor
Bu hafta evde pizza deneyeceğim
geçen gün bi porsiyon kıymalı makarnaya tabi fiyakalı ismi Bolonez Soslu penne makarna olan şeye 200 lira verdim o iyibi oturdu içime :P o olabilir
Yok dışarda yemenin zevki başka bir de evdekiler alışırsa ne gerek var sen yap yiyelim derler çekemem qjakskskskdldlfö
Bilmediğim yerden yemek yemediğim için bu soruyu hiçbir zaman kendi kendime sormadım sürekli lezzetin peşindeyim
Gıda sektöründe olduğum için genel olarak dışarda yediğiniz her şeyin aynısını evde yaparım. Mevzu et tavuk balık değil mevzu sos çünkü :D
Kesinlikle pizza en güzelini evde yapıyorum ve daha uyguna geliyor zaten evde 9 kişiyiz. 😂
Hey maşallah 😂
Teşekkür ederim 🫣😬😂
En son kaşarlı kuşbaşılı pide ve lahmacunu denedik süper oldu bu ekonomik darboğaz içimizdeki cevheri ortaya çıkardı resmen😂
Yemeden ziyade ben süs eşyaları kullanımlık ürünler onları kendim yapıyordum bu yüzdem kısmen meslek sahibi oldum
Evde yapıp satabilirsin de
Gürültülü dekren neler yapıyorsun
Arkadas da ettiklerine satıyordu meslea o 50₺ satıyordu ben 100₺ nisteşröbulurdım 50 ona 50 bana kalırdı 🤠
Geçen 130₺ net kaar aldım arkadaşa 70₺ vermiştim 🤠 adam yapıyor uğraşıyor boyuyor ben ondan daha cok kaar alırdım
Ahsap dan oda ediyordu ama en son maliyetler kurtarmıyor dedi bende ona göre zam koy satarız dedim yakmıyordu 1 tane kaldırırdı onada sattım ben arkadas baska yere gitti zaten farklı şehirlerde idik hiç görmedim gerçek hayatta o ailesinin tanından baska şehre gitti calsıamay Şu an 20 bin net aylık kazancı vardı. Ve mesailer de vardı 2023 de 20 bin alırdı Şu an 30 bin net alır gemi yapma fabrikasında calısıoyr gemi kayık yapıyorlar asam 20 yaısnda askere gitmedi 30 bin maaş alıyor mesai hariç
Evde yaparım dediğim tüm yemekler daha masraflı oldu
Var. Dışardan tavuk dürüme o kadar para vereceğime evde alır soslarım fırınlarım daha iyi.
Dışardakiler sağlıklı değil zaten.. canım çektikçe hamburger pizza yaparım
pizza
makarna çeşitleri
hamburger ( ekmekleri de dahil)
Izgara grubu, kızartmalar 😂 hızlı pişen şeyleri dışarıdan söylemek saçma geliyor
Her yemeği yaparız evelallah... da, üşeniyorsam ne gerek var.
Bütün yemekler, genelde dışarıdan pek yemem zaten
Penne Alfredo yu sadece evde yaparım disardaki diger fast food u yerinde yerim yiyeceksem ya
Ev yemeklerini tercih ederim, dışarıda çok takılmam.
dışarda makarnaya 250 TL veriyor evde yapsa maliyeti 30 40 TL olucak ve porsiyon sayısı fazla olucak ama bazı arkadaşlar bunu idrak edemiyo
O kadar para vereceğime evde yaparım dediğim ne varsa daha çok para harcadım
O kadar para verip evde yapacgima disardan soylerim
Evde yapması daha pahalı🥺
Hemen hemen hepsi diyebilirim
Artık her yemek için bunu diyoruz.
yok dışarıda yemek yemeyi seviyorum
Köfte patates kızartması pasta
Hayır yok çünkü bilmiyorum
Paradan değil ama zaman zaman kendim yapmayı daha çok tercih ediyorum fırsat buldukça
Tavuk iceren tüm yemekler
2-3 yumurta kırar yerim yeter
yok, evde iyi olmuyor
Dışarda yerim canım çok isterse
yarım kg et alıp pişirip yemek :)
Oho bi dünya 😁
Döner
Kesinlikle makarn
Pizza, lahmacun
KFC tavuk😌
Yok valla
Fastfood
Hepsi
Anam yapar sağolsun
Usenmiyorsam yaparim
Hepsi 😂
Üşengecim hacı
Tantuni pizza
Var evet
Tost 😋
Hayır yok
Hayır yok
Makarna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?