
Sitede arkadaşlarımız evlerinde yaptıkları birbirinden harika tatlıları burada bizlerle paylaşıyorlar. Bu biraz soruyu sormamda ilham kaynağı oldu! Var mı iddialı olduğunuz bir tatlı?😋

Sitede arkadaşlarımız evlerinde yaptıkları birbirinden harika tatlıları burada bizlerle paylaşıyorlar. Bu biraz soruyu sormamda ilham kaynağı oldu! Var mı iddialı olduğunuz bir tatlı?😋
Kazandibi. Dışı yanık gibi olup içi sakız kıvamında olacak. Tavayı dikkatli yakmak, sütü ayarlamak önemli. Annemden öğrendim, her seferinde güzel olmuyor ama tutturunca pastaneleri tokatlarım. Kimse benim kazandibimin tadını veremez bence. Sütlü tatlılar içinde en başarılı olduğum şey bu. Yani böyle söyleyeyim.
Cevap
7Cevap
Evet var puding
Rulo pasta yapıyorum kızım çok seviyor diye, baya geliştirdim kendimi 😅
Helal olsun 😂
Pastaları güzel yaparım
Üstte ki topları köfte sandım nasıl bir açsam 😂
😂😂😂😂
Pastaneye meydan okuyamazsın içine çin tuzu denen monosodyum glutamat aroma vericiler gıda boyaları titanyum dioksitler felan ekliyorlar. Bu yüzden en sağlıklı malzemeyle yap o tadı alamazsın.
Sütlaç' ı çok iyi yaparım. Olumlu görüşlerde çokca alırım. Gırtlak yakmaz, şekeri tadı baymaz, kıvamı ne cıvıktır, ne çkk katı, dengelidir.
Çikolatalı pasta yaparımm çokk güzell oluyorr ama bana yetmiyor 😂🫶🤤
Tencerede sufle yaparım güzel oluyor herkes beğeniyor
Genelde yemek yapmayı bilmiyorum
Kendi tariflerim var… 🙈 naçizane… 🤭
Cinnamon roll
Tiramisu
Cheesecake
maalesef
Güzel
Browni ve sufleee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?