
Drone ile sipariş verdiğimiz yemeğin kameralara yansıyan görüntüsü..😄

Drone ile sipariş verdiğimiz yemeğin kameralara yansıyan görüntüsü..😄
Hayır, daha görmedim. Türkiye'de henüz yaygın değil herhalde. Drone ile gelse eğlenceli olurdu ama yemeğin sıcaklığı veya tazeliği ne olur bilmem. Belki de çok pratik ama tedirgin eder. Yani denemek isterim ama ilk aşamada güven sorunu yaşarım. Öyle bir şey yaşanmış olsa haberim olurdu sanırım. Sanırım şimdilik sadece konsept.
Cevap
3Cevap
Hayır hiç gelmedi
Uzun zamandır yemek siparişi vermedim.
havada soğur ben dumanı üstünde tavuk dürüme bayilirim
Normalde yemek siparişi vermiyom ki
Olmadi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?