ne zaman oraya gitsem dört bir yandan gel buradan ye diye bağıra bağıra hal oluyorlar :D

ne zaman oraya gitsem dört bir yandan gel buradan ye diye bağıra bağıra hal oluyorlar :D

Beşiktaş doğumlu olarak oradaki tüm esnafı bilirim en güzel kumpiri onlar yapar İstanbulun yerlisi olarak daha sonra gelenlerin bu şehri bozduğu kanaatindeyim Beşiktaş ta ki buzukluk ta dışarıdan gelen insanlar benim çocukken oynadığım sokakları mahvettiniz şimdi begen miyorsunuz
Yan yana dizilmiş aynı işi yapan 500 tane esnaf... Yemin ederim muazzam bir ticaret fikri, 40 yıl düşünsek aklımıza gelmezdi. Aynı işi yapan 70 tane adamı yan yana koyup bir pastayı 70'e bölmek çağın da ötesinde bir ticaret zekası.
Cevap
19Cevap
Yaptıkları şerefsizlikten başka bişey değil. Kız olsun erkek olsun. Adam kumpiri önüne atacak nerdeyse saçma sapan bagrismalar falan. Lan mal ben zaten alacaksam alırım. 20-30 tane yanyana ne oldugu belli olmayan bir görünümde ki yabancı turistleri de aşırı derecede rahatsız eden ama çekindikleri için gülmek zorunda kalan insanlara yapılan mal mal davranışlar sergileyen abaza sap serseri esnafı
aynen :D
Yer mekan on numara konum mukemmel esnaf in bagırışması hepsinin saldırır gıbı cagırması gereksiz samimiyet leri çok saçma ve rahatsız edici ozellıkle bir kadın gidince sanki tanıdığı biriymiş gibi yılısık ve gereksiz ozguven dolu cahil cahil seslenıslerı kaliteyi dusuruyor ve erkek olsun kadın olsun rahatsız edici bir durum gereksiz seslenme olayı yasaklanmalı kalıte sıfır esnafta
Ortaköy nezih bir semt.
İstanbul 'un kumpiri ile meşhur olmuş güzel bir ilçesi.
Boğaz köprüsü manzarası herşeye bedel
Esnaf oranın kalitesini düşürüyor.
Adeta, pazar yerine çeviriyor orasını
Hiç gitmedim ama gitseydim o kadar ısrara hayır diyemeyeceğim için hepsinden alır yerdim sonra İstanbul turumu teneşirde sonlandırırım 😅
:D
Bu kadar kumpirci neden bir arada niye böyle bir esnaf fikri var fizibilite çalışması nerede aklım almıyor
Bir tane video gördüm. Bağırıyorlar. Gitmezdim.
Aşırı ısrarcılar bunun dışında içlerinde gerçekten lezzetli yapanlar var
Ekmek kavgası yapacak bir şey yok.
4 tane tezgahın sahibi aynı kişi zaten 😂
Gel burdan ye.. mi 😅 hangi birininizi seçeyim demek lazım 😊
Samimiler , helalinden kazanan herkese Allah daha çok versin ve selam olsun
Star kumpirin sahibi eski adı star waffledı sanırım askerlik arkadaşımın yeriydi ama yıllardır gitmedim 😊
Yuh diyorum cidden bir pet pardak içine çilek, muz ve kivi. Üstüne biraz Nutella koydu 200 e sattı bana. İsmini de verim atom adı.
Bide yiyorsun birinden nasıl bakıyolar yandakiler🤣
çok garip bir tayfa ya
Hepsi aynı fiyat oysa ki 😂😂
Nedir bu kumpir furyası 😄
Valla çok aşırı güzel ya naparlarsa yapsınlar fjfk
Uzak durulası.
Trafikden dolayi hic durmadan geciyom
Gereksiz abartılıyor.
Kumpir esnafı :) Patates değere bindi :D
Çok gerici bir ortam
Harika☺
Süper
Aralarında rekabetten dolayı iyi pazarlık yaparsın
yenir canım çekti
Yorum yok
keko yuvasi
Hiç gitmedimki
Keyifli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?