sizce hangi içecek daha fazla tüketiliyor?
bence bira cöcşxşxşx
sizce hangi içecek daha fazla tüketiliyor?
bence bira cöcşxşxşx
Bence cay daha fazla tüketiliyor Ama son yıllara baktığımda kahvenin de çok fazla tüketildiğini görüyorum bir gösterişli lüks meraklısı olduk Allah sonumuzu hayırlara çıkarsın.
Cevap
6Cevap
İçecek dersek su 🤷
çay.
Çay bence
Çaydır kesin
Ömür
Bence su
Çay.
Çay bence
kahve
Zıkkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar