Kahve içmek için bahaneler ürettiğiniz oluyor mu?

Uyandık; Günaydın kahvemizi içelim hadi🥳

Temizlik yapınca da yorgunluk kahvesi içeriz.

Canımız sıkılınca da keyif kahvesi içeriz👀 kahve içmek isteyene bahane çok.👀

Dümdüz direkt kahve içelim bugün🥳

Kahve içmek için bahaneler ürettiğiniz oluyor mu?
Kahve içmek için bahaneler ürettiğiniz oluyor mu?
Cevapla