Uyandık; Günaydın kahvemizi içelim hadi🥳
Temizlik yapınca da yorgunluk kahvesi içeriz.
Canımız sıkılınca da keyif kahvesi içeriz👀 kahve içmek isteyene bahane çok.👀
Dümdüz direkt kahve içelim bugün🥳

Uyandık; Günaydın kahvemizi içelim hadi🥳
Temizlik yapınca da yorgunluk kahvesi içeriz.
Canımız sıkılınca da keyif kahvesi içeriz👀 kahve içmek isteyene bahane çok.👀
Dümdüz direkt kahve içelim bugün🥳

Bazen kendimi kaptırıp bir daha içeyim mi diye düşünüyorum, gerek yokken mesela. Gece gece içmek için daha az uyursam şu işi bitiririm falan diye kendimi kandırdığım oluyor. Ama çoğunlukla keyif için içiyorum, bahane üretmeye gerek yok. Canın istedi mi iç, fazla düşünmemek lazım. Önemli olan dozunda kalmak, yoksa çarpıntı huzur kaçırıyor.
Cevap
29Cevap
Bahaneye gerek yok, canım er istediğinde kahve yapıp içiyorum. Bazen eşim bazen oğlanlar kahve yapıp getiriyorlar ve beraber içiyoruz.
Genelde kitap okurken kahvem olsun istiyorum gadası
Evet bahanesi çok olan şeylerden biri bazen bende dümdüz kahve içerim o daha mı lezzetli oluyor ne.
Evet ya o dümdüz direkt içilen kahve daha başka bi enerji veriyor insana
Bahaneye gerek yok ya canımın istediği her an yaparım kahvemi 😅
Birileri hadi kahve içelim demedikçe ve hatta ksde kahve sorusu görmedikçe kahve içmek aklıma gelmiyor
Abooo dünyanın bütün kahve taneleri an itibariyle intihar etti, bir kraliçe tarafından hatirlanmadiklari için.
Artık içmek isteseniz de dünyada kahve kalmadı hepsi öldü helvalarini kavuruyorum dilerseniz çayla birlikte helva yiyip kahve tanelerinin ruhuna bi fatiha okuyabilirsiniz graliçem👀🌹
🤷♀️🌹
Tatlı yemek için kahveyi bahane ettiğim oluyor da özellikle kahve için bahane bulmam istiyorsam içerim
O tatlı yemek için kahveyi bahane etme durumu bende de var ya şşşşt çaktırma 👀
Tek bahanem ablamlara eşlik etmek icin olur, kahveyle çok samimi değiliz 🤭
8 gibi işten çıktım , ofise çıktım müdürlerle eve gelmeden önce sade bi Türk kahvesi içtim şimdi uykuya elveda 😂
İşten çıkma kahvesi=uykuya elveda (gece kendi kendine alem yapma) gayvesi olmuş gizlice 👀
Ayılmak için kullanırım kendisini zift severim genelde 🙃 , tatlandırılmış olanları da keyif için içerim ayda yılda bir 😊
Ben bahane üretmiyorum ya kaç kere gelecez bu hayata canım ne zaman ne isterse yerim içerim acımam 😂
derse geç oturmak için genelde tercih ediyorum cjdnd
Canım istiyor hücrelerim İstiyor arzuluyorum he diyorum gülüyor herkes ama öyle bağımlılık bir yerde
Şeyyy zaman zaamannn 👉👈 eskisi kadar aram yukturr
Kahve içmek için bahaneye ihtiyacım olmaz ki, canım ister yapar içerim :D
Asla kahveye veya çaya bu denli bağımlı olmadım bana saçma geliyor
Güzel yüreğe verilen bir kahve sözü ise evet. Normalde kahveyi nadir içerim
Bahane niye üreteyim canım içmek isterse içerim
Daha çok içmemek için bahane üretiyorum, sürekli içince ayık tutma etkisi azalıyor sadece ihtiyacım olduğunda içerim
Bahanem Yok direkt içiyorum ben😂
Bir bakayım mutfakta hava nasılmış diyorum
Ahaha iyiymiş
Filtre kahve içerim ben bahane de aramam 🤔
Yaşlılar bahane üretme kapasitelerini yitiriyorlar zaten bunamaya başlayınca filan
Bahaneye gerek olmadığı için yaşlılar istediklerini istedikleri zaman yaparlar gençler de zamanla öğrenecek inşallah 🤔
Öğrencez öğreniriz hallederiz 👀
artiz :o
Bizim işimiz 👀😎
hani işin yemek yapmaktı :o
Başım ağrıdı. Bence konusmayalim.
Klasik kadın lafı :O
😂
Nefes almak bile yeter :D
Çok iyi 😂
Kahve vazgeçilmezimiz türlü bahanemiz vardır
Hayat zor üstesinden gelmek için çok çalışmak gerek. Kahve zor
yooo bahaneye ne gerek varki canım istediğinde içerim
Kahveyi içiyor sonra bahanesini arıyorum..
O da güzel
Bahanesiz kahvenin tadı mı çıkar ayoooolll 🤣🤣
Kahve sevmediğim için bir bahanem de olmuyor
Daha çok sigaranın eşlik etmesi bahane oluyor ))
bahaneye ne gerek var içerim
Sabah öğle akşam içerim
Hayır. günde 2 3 rutin
Kahveye her zman müsaitim. 😂😂
Uyandık iç, canım sukıldı iç, basım agrıyo iç😁
Evet canım sıkıldı diyip içiyorum mesela.
Aklına lavanta reis gelenler
Bahaneye gerek yok istedigim anda içerim
Kahve içmek için bahaneye ihtiyacım yok
Bu işin kraliçesini tanıyorum 😊
Kahvesiz güne aslaaa🥹
Bahaneye gerçekten ihtiyaç yok.
Hayır ama sigara içmek için oluyor
yok bahaneye gerek her türlü : )
Türk kahvesini icebilen bordo berelidir
O zaman ben bir bordo bereliyim
bahanem olmaz canım istedikçe içerim
Yokkk. Ben çaycı tayfadanım.
Fal bakmak ahahhah
Sevmiyorum kahve
oluyor
hayır
Fırında elmalı kekim , pişince kahveyle devam
He SidikliBhebek aklıma geliyor iciyom 🤣
Bahane üretmiyoruk
Fazla içmeyin zararlı
Evet 😅 oluyor
çoğunlukla çay içiyorum
Tabi ki… 🤭🤭
İçmiyorum
Evet oluyor
Sevmem ke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?