Meyve tatlılarından ayva tatlısını mı yoksa kabak tatlısını mı daha çok seviyorsunuz?
Kabak tatlısı
Ayva tatlısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ayva güzel ama hafif ekşimsi olmasa..
Kabak ise bambaşka bir tatlı. Tüm tatlılar bir yana kabak bir yana o denli çok seviyorum. 😋 Abim bana kabak gurmesi der 😁
Eskiden kabak tatlısını da ayva tatlısını da sevmezdim. Son zamanlarda kabak tatlısı bana oldukça güzel gelmeye başladı. Hem lifli bir besin olduğundan rahat bir şekilde yiyorum üzerine ceviz ve tahin ile daha da güzel oluyor
Kabak tatlısını seçerim. Ayvayı da severim aslında yerken boğuluyormuş hissi veriyor ama kabak önde.
Ayva tatlısını tatmadım. Kabak tatlısı güzel 🤤
Cevap
16Cevap
İkisini de sevmem ama bunların arasında Ayva tatlısı
Tahinli kabak tatlısını akşam üstü yedim, çok güzeldi 😊
Kabak tercihimdir ya ayva yemedim henüz. Ama kabağı da oyle aramam yani
Kabak hiç denemedim Ayva tatlısına karanfil ekliyorum çok güzel oluyor
İkisini de sevmedim ya ama diyette Olunca kabak tatlısı, baklava gibi lezzetli geliyordu bana jjsjjjjj
Kabak tatlısı of mis, bir de üzerine tahin ve ceviz..
Kabak tatlısına bayılırım her türlüsünü severim afiyet olsun.
Ayva tatlısı kabak tatlısı incir tatlısı vb gibi gibi bir çok tatlılar
Meyveden tatlı mı olur
Ayva tatlısı daha güzel olduğunu düşünüyorum kabak tatlısı sevmiyorum
Kabağı daha çok severim
Kabak tatlısını severim
Kabak tatlısı..
ikisini de hiç sevmem
Balkabagi tatlısı daha güzel oluyor
Kabak tercihim ayva ekşimsi
Ay ikisini de hiç sevmen
Meyve tatlısı sevmiyorum ba
Bana hitap etmiyor bu tatlılar 🤭
Kabak tatlısı ❤️❤️
Bunları seven var mı cidden
Hiç aram yok böyle tatlılarla yemiyorum… 😅
Kabak tatlısı ayva tatlısına tek atar 😃
Kabak tatlisini severim
Ayva tatlısı güzel ama aramam
ikiside olmazsa aramam
Kabağın meyve olduğunu sizden duyuyorum.
Kabak tabi
Kabak.
Bugun yedim hatta
Kabak hepsini alır
Hiçbirini
İkisinide değil
Kabak
Kabak tatlısı
Ayva tatlısı
Kabak tatlısı
kabak tatlısı ama en çok waffle seviyorm
bisküvi pastası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?