
Ben artık sağlıklı beslenme kararı aldım. Umarım 1 hafta sonra kaşarlı menemene ekmek banmam 🤭🤣

Ben artık sağlıklı beslenme kararı aldım. Umarım 1 hafta sonra kaşarlı menemene ekmek banmam 🤭🤣
İkisinin arasında bir şey. Kesin bir diyet yok, ama abartmamaya çalışıyorum. Fastfood’u azalttım, sebze yemeklerine ağırlık vereceğim. Ama canım çekince de yerim yani, kendimi kasmam. Dengeli olmak önemli ama fazla takıntıya da gerek yok. Önemli olan hayatın tadını çıkarmak, her şeyi fazla kurala bağlamamak. Yani “Allah ne verdiyse” de değil, dengeli karar.
Cevap
5Cevap
Ben düzenli beslenmiyorum hiç
Kaşarlı menemen sağlıklı bu arada ne kadar zararlı olabilir ki, hayata bir kere geliyoruz arada bak keyfine çok kasma derim
Detay espirisineydi yoksa neler yiyoruz neler :))
Sorma valla
Ben düzenli ve dengeli beslendiğime inanıyorum zaten onunla ilgili bir karar almadım bu sene
Ben boğaza düşkünüm aga 100 kiloyum belli boy olmazsa top gibi bişey olacam
her şey den az ama öz yendiği zaman sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. 34 yaşındayım az ve sık aralıklarla yerim çok şükür iyi durumdayım 💪🏻
Ben hiç yemiyorum be reis
Allah ne verdiyse yerim
Gömcür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?