Yılın ilk kahvaltısında waffle ve pasta var🥳Bu ikiliden hangisini yemeye doyamazsın?

Şimdi mevzumuz şöyle. Kahvaltıda her şey yenilebilir kafasındayız. "Aaa kahvaltıda waffle ve pasta ne alaka" diyecek olanlar naş naş kapının önüne👀

Pastamız meyveli. Waffle üstü meyveli pasta yapsak nasıl olur 🤔 Ben ikisi arasında kararsız kaldım. Sizin tercihiniz hangisinden yana? Çabbuk uçun yorumlara🏃‍♀️🏃‍♀️🏃🏃

Yılın ilk kahvaltısında waffle ve pasta var🥳Bu ikiliden hangisini yemeye doyamazsın?
Yılın ilk kahvaltısında waffle ve pasta var🥳Bu ikiliden hangisini yemeye doyamazsın?
Yılın ilk kahvaltısında waffle ve pasta var🥳Bu ikiliden hangisini yemeye doyamazsın?
Cevapla