Yataktan kalkıp hemen kahvaltı masasına oturabiliyor musunuz?

Yataktan kalkıp hemen kahvaltı masasına oturabiliyor musunuz?

Ben kalkar kalkmaz kahvaltı yapmam, annem hap yiyor zaten öncesinde bir de ben sabah namazına kalkıyorum 😂 bazı günler de spor günleri olduğu için kahvaltısız geçiyor yarın çarşamba ve perşembe bu üç gün hem kahvaltısız hem de 6 saatlik uyku ile geçiyor 🤷♂️
Bu benim o güne nasıl başladığımla alakalı. Ben bir süre sessizce uykumu açmayı yatakta tepinmeyi severim. Ardından kahvaltı yapabilşrim tabi niye olmasın
Cevap
24Cevap
Kahvaltı hazırlayana kadar vakit hemen geçiyor. Hemen yapmış olmuyorum.
Ben kahvaltı sevmediğim için hiç kahvaltı yapmıyorum.. bunun yerine kahve ve sigara yeterli geliyor bana sabahları
Hiç canim istemiyor , inan önce bir kahve içmem lazım, bir telefonla oynamam lazım,
hayır
biraz süre geçmesi gerek
o nedenle önce duş alıyorum. duşa girmeden önce çay demliyorum
duştan çıkınca bir bardak çay içip öyle kahvaltı yapıyorum
Kalkar kalkmaz hemen yapamıyorum ilk an telefonda biraz vakit geçiriyorum
ben yapamıyorum yapmak da istemiyorum zaten uzmanlar da onermiyor böyle bir sistemi
Nadir oluyor. Diğer türlü 1 saat sonra anca. Bazen 4-5 saat sonra
Hazıra konmayı seviyorum aslında, hazır gelse önüme :D Daha bi tadından yenmez olur.
Evet bu benim rutinim oldu. Çok fark etmiyor hemen otururum sofraya.
Hayır, hiç adetim değil,, çay varsa çay alırım bir bardak, olmazsa kahve yaparım kendime
İlk önce bi 1 saat yataktan kalkma aşaması oluyor. Ondan sonra
Bazen kahvaltı yapmadan çıkıyorum o da hastaneye gideceğim zaman.
Kesinlikle hayır en az 45 dakika geçmesi lazım midem bulanır yiyemem
Genelde kahvaltı etmiyorum
Yapamıyorum maalesef 1-2 saat geçmesi lazım
Hayır en az 2 saat geçmeli.
Hiç sevmiyorum muhakkak biraz zaman geçecek
Evet ama çok canım istemiyor
İştahım olmuyor ama yapıyorum çünkü işe gidiyorum
Yatakta KS keyfini kim yapacak?
Hayır en az 3 saat geçmeli 🫢
yatağa getiren kim kahvaltıyı
hazırlayan
?
Çok keyifli bir şekilde
Hazırlayan biri varsa 🍕
Ben hiçbir Zaman kalkar kalkmaz kahvaltı yapmadım
Hayır biraz zaman geçmeli
Genelde iş yerinde yapıyorum
Evet yapabiliyorum.
Ruh halime bağlı
Hayır yapmam
Evet
Yapıyorum
Evet
Aradan zaman geçmeli
Hayır
Mecburen
Evet
Hayır ya
He yapıyorum
Yaparım
Yapıyorum
evet yaparım
Hayirrrr
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?