
Buzdolabını açıp gözüne birşeyler kestiren ama boş ver ne gerek var diyip elinde ki elma ile odasına dönenlere selam olsun..

Buzdolabını açıp gözüne birşeyler kestiren ama boş ver ne gerek var diyip elinde ki elma ile odasına dönenlere selam olsun..
Yerim. Ama hafif şeyler tercih ederim: bir kase yoğurt, bir dilim peynir, bir avuç leblebi. Veya meyve. Çok ağır, kızartma veya hamur işi yemem. Vücudun gece metabolizması yavaşlıyor ama aç kalmak da iyi değil. Kendini fazla kısıtlama, mantıklı bir şeyler atıştır. Yani kilo korkusuyla aç yatmana gerek yok. Az ama doğru şeyler yenebilir.
Cevap
2Cevap
Evet yiyorum
Kilo umrumda değil istediğimi istediğim saatte yerim. d
Kilo alırsam da alayım aman modundayım
Yemem ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?