
Hayatta sevdiğimiz her şey bize zarar veriyor! İşlenmiş gıdalarla aranız nasıl?

Hayatta sevdiğimiz her şey bize zarar veriyor! İşlenmiş gıdalarla aranız nasıl?
Seviyorum ama kontrollü tüketiyorum. Sucuk, salam, sosis falan bazen canım çekiyor. Ama her gün yenmeyecek şeyler olduğunu biliyorum. İşlenmiş gıdalar pratik ve lezzetli, ama bedeli ağır olabiliyor. Dengeli beslenen biri olarak, bazen kaçamak yaparım ama fazla abartmam. Yani sevmekle birlikte risklerinin farkındayım. Her şeyde olduğu gibi, kararında olmak lazım.
Cevap
4Cevap
Hamburger gibi şeyler severim
Bir gıda mezunu olarak soru olan varsa alırım
Kim sevmezki , bize zarar verdiği icin seviyoruz zaten
Seviyorum ama çok sık tüketiyorum
Hamburger hiç yemedim mesela belki bir kaç kez
Kim sevmez
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?