
Ben çay ve sigara içiyorum genelde. Yanında pek bir şey aramam. Peki senin bir favorin var mı?

Ben çay ve sigara içiyorum genelde. Yanında pek bir şey aramam. Peki senin bir favorin var mı?
Simit. Taze, susamlı ve sıcak bir simit. Yerken çayın demini alıyor, o kıtırlık içecekle bütünleşiyor. Poğaça da olur ama simit daha sade ve geleneksel geliyor bana. Yanında biraz peynir de olursa ne ala. Yani çayın yanına simit gibi bir şey yok bence. Her daim tercihim. Bir de tereyağlı sade kurabiye olabilir.
Cevap
6Cevap
Sigara ve kahve ikilisini seviyorum ben
Çayın yanına yakışmayan benim için sadece ana yemek olur 😄
Cayin yanina en cok sevdiklerinle muhabbet yakisir.
Çayın yanına en çok sevdiğim adam yakışırdi😄
Çayın yanına en iyi sigara yakışır
Pasta, bisküvi tatlısı.
bisküvit ve kek bence
İnce belli samimi tesettür ve namaz kılan biri
Valla güzele her şey yakışır.. 😄
O işte 😂😂
Pasta
Petibör 😀
Kek çerez
Kuruyemis
Fındık
Sevdiğim kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?