Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şimdi hatırladım bu günü sayma ben önceki 2 gündür vakı votka bira tekila vs içtik baya ve bu iki gündür tek yemeğimiz çiğ köfteydi
Güncellemeler
+1 yıl
Eve geldimm beklediğim kadar sorun olmadı ama tüm gün kızlar var yanımda sürekli wc gidip gaz bırakımı yapmak zorunda kaldım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Kanka hangi ildesin söyle de bulunduğun bölgeyi karantinaya alsınlar. Nükleer patlama riskine karşı.
ahahaahahahaha
Sen nerdesin knk etkilenirmisin söyliyim sana
Umarım bana yakın değildir 😂
Antalya kanka
200 km falan knk etkinemezsin o kadar
Sen genede birkaç gün dışarı çıkma
Menzili kaç km kanka 😂
150 km ama rüzgara bağlı
1 kg net yediysen onun menzili 200-220 km falandır kanka. Parça tesir menzili 150 kimdir. Koku menzili daha uzundur. İkisini karıştırma 😂
Knk 1 kg yi geçiyo ya 1500 1600 falan 2 günde yedim artı bira falanda gaz yapar
Yuh alüminyum. Benim bu yaşıma kadar yediğim o kadar yoktur. 😀😀
Aşırı susama olmadi mi? Ben azıcık yesem cok susatiyor
Yok rakı bira falan içtim ama
Tuvaletteyken sen belediye ekiplerinin anında müdahale etmesi lazım olaya
Geçmiş olsun, soluğu tuvalette alırsın gece.
Yok öyle bi sorun olmadı da biraz gaz yapıyo gerçi 2 gündür bira ve çiğ köfteden başka bişey yemedim
kızlar vay kaç kişiyle yaptın la ayı
Zararlı hiç yemeyin, nasıl yapildigi belli degil
Midye-Çiğ köfte falan sarardı şimdi bak :D
Yarın çıkar acısı ama dötten.
mideni delersin ekşitirsin
😂😂😂😂😂😂😂😂
Gülme komşuna gelir başına
Gaz yapar tabi
Yapabilir
Sal gitsinn
bir sey olmaz bagirsaklarin calisir acidan
bir şey olmaz.
Süt iç
acısı fena çıkar :)
ıyı bk yedin
Nasıda güzeldii
ıgrncsız pıslık