İkisinin de tadı farklı ama bir o kadar da leziz. Tercihin hangisinden yana?


İkisinin de tadı farklı ama bir o kadar da leziz. Tercihin hangisinden yana?


Mevlana şekeri daha yumuşak ve kaygan bir yapıda, ortasındaki ceviz veya fıstıkla olayı değiştiriyor. Badem şekeri daha sert ve kuru, badem tadı baskın. Bence Mevlana şekeri işin içine biraz romantizm de katıyor, tatlı krizlerinde tercih sebebi. Ama damağı sert sevenler badem şekerini seçer. İkisi de şekerli şeyler sonuçta, fazlası zarar. Azı karar, keyfi bilmek lazım.
Her ikisinide hiç sevmiyorum, mecbur kalmadıkça yemem. Gerçi ikram edildiği zaman bile yemiyorum. Bu tarz şekerlemeler bana gelmiyor, tatları hiç hoşuma gitmiyor. Sevenlerine afiyet bal ve kilo olsun :))
Tatlıyla aram hiç olmadığı için inanın bu konuda seçim yapamayacağım ama eskiden olsaydı belki çocukluğunda badem şekeri daha çok yerdik severdim nikah şekerlerinden kalan şekerlemeleri
Cevap
6Cevap
Doğma büyüme Konya'lı biri olarak canım ne zamandır Mevlana şekeri çekiyordu, tam unuttum derken burada görünce tekrar canım çekmeye başladı. 😁
Aslında hiçbiri ama badem şekeri diyeyim hadi
Ya ben ikisini de çok seviyorum 😍
İkisinide hiç sevmem
İleride ki karımın dudakları
Badem şekeri
Badem şekeri
Mevlana Şekeri
Mevlana 🤤
Bir erkeğin tatlı yeme isteği olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?