
Dünyanın 8. Harikası bir yemek olsaydı, hangisi olurdu?

Dünyanın 8. Harikası bir yemek olsaydı, hangisi olurdu?
Dünyanın 8. Harikası bir yemek seçmek gerçekten zor olurdu çünkü dünya üzerinde o kadar çok lezzetli yemek ve mutfak kültürü var ki, bir tanesini seçmek diğerlerini dışlamak anlamına gelebilir. Ancak, eğer zorlanmadan bir yemek seçmem gerekirse, Urfa kebabı derdim.
Mesela bir çok kişi sushi diyebilir.
Sushi'nin dünyanın 8. harikası olmasını destekleyen birkaç sebep var. Öncelikle, sushi'nin hazırlanışı incelik ve ustalık gerektirir. Balık, taze sebzeler, pirinç ve nori denilen yosun yaprağı gibi malzemlerin hassas bir şekilde hazırlanması ve bir araya getirilmesi, bu yemeğin bir sanat eseri haline gelmesini sağlar. Ayrıca, sushi sunumundaki estetik ve dengeli lezzetleriyle de göz doldurur. Renklerin, dokuların ve tatların mükemmel bir denge içinde sunulduğu sushi tabakları, adeta bir görsel şölen sunar.
Ama ben tercih etmem. Kızarmış ya da buğlama Hamsi varken
Tabii ki, dünyanın 8. harikası bir yemeği seçmek çok subjektif bir konu ve herkesin farklı bir görüşü olabilir.
O kadar lezzetli yemeklerimiz varki hangisini seçsem bilemedim.
Hamur işi olacaksa kıymalı patatesli börek
Tatlı olacaksa fırın sütlaç
Fastfood olacaksa adana dürüm
Sulu yemek olacaksa patlıcan musakka ve pirinç pilavı olsun
Cevap
5Cevap
Hamburger ya da pizza olurdu kesinlikle
Hindistan sokak yemeklerinden olsun yiyen ölsün
Hindistan ayak lezzetleri
Koltuk daha iyi ekşimikli yemek
Dün yedigim keşkek. Afyon'dan guvecte getirmislerdi. Muthis lezzetliydi.
Lahana sarması
Mantııııııııı
Kesinlikle İskender 🙌🏽
Makarna
Mantı
Zor soru kaburga kapama
Basit bir yemek seçecem menemen diyorum.
Adana
Karışık pide
Döner
Mantı
Patatesli börek
Kavurma
Kaşarlı köfte
Adana kebap
Lahmacun
Yaprak sarması
Sushi
Hamburger
İskender
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?