
Ben evde yediğim kadar rahat olamıyorum! Evde tek attığım lokmayı dışarıda 10 dakikada yiyorum 🤤😄

Ben evde yediğim kadar rahat olamıyorum! Evde tek attığım lokmayı dışarıda 10 dakikada yiyorum 🤤😄
Asla rahat etmiyorum. Porsiyonları iyice küçültüp fiyatları arttırdılar hijyende yok zaten nasıl yapıldığını bilmiyorsun yemeği o yüzden en iyisi kendin yapmak ve evde yemek
Kesinlikle
Dışarıda sulu yemek yiyemem i. Belirli yerlerde kella paça ya da çorba içerim. Onun dışında pek bir şey yiyemem sulu olarak. En güzeli ev bence.
Cevap
7Cevap
Rahat hissederim
Yayıla yayıla keyifle yerim yemeğimi etrafımdaki insanlar benimle ilgilnecek değil ya herkesin işi gücü var :)
Ben yanlız yemeyi severim birazda pis yerim
Ben rahat yiyorum hatta bir huyum vardır çorba yiyeceksem içine ekmek parçası koyup öyle yerim
fiyatlardan sonra yemeyi kestim artık.
Tabikide hayur
Hissetmiyorum hayır, önüme bakar yemeğimi yerim
Hissediyorum
3vet.
Evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?