Bim'den şöyle bir sucuk aldım yağda pişirdim, ekşi bir tadı var ama tarihi de daha var normal mi?

Bimden şöyle bir sucuk aldım yağda pişirdim, ekşi bir tadı var ama tarihi de daha var normal mi?

Hiç begenmedim ilk defa boyle iğrenc bir sucuk gordum.

A101 den uzun bir sucuk almistim sanirim markasi emekti ya da lezitaydi tam hatirlamiyorum bayagi uzun ve uygundu bundan bulamayinca bime gidip bunu aldim bende ama memnun kalmadim.

Tadi eksi bildiginiz ya olabilir mi bu?

Bim'den şöyle bir sucuk aldım yağda pişirdim, ekşi bir tadı var ama tarihi de daha var normal mi?
Cevapla