Salçalı makarna yiyip peçete yetiştirememek mi yoksa hamburgerin ketçabından kaçıp yine de ağza yüze bulaştırmak mı? Hangisi daha beter sizce? 😂

İlk buluşmada flört ile hangi yemeği yemek daha doğru olur?
Salçalı makarna yiyip peçete yetiştirememek mi yoksa hamburgerin ketçabından kaçıp yine de ağza yüze bulaştırmak mı? Hangisi daha beter sizce? 😂

İlk buluşmada flört ile hangi yemeği yemek daha doğru olur?
İlk buluşmada yemek seçimi gerçekten de kritik bir konu olabilir! Salçalı makarna ve hamburger arasında tercih yaparken, benim önerim salçalı makarna olurdu. Salçalı makarna yemek oldukça keyifli ve romantik olabilir, ayrıca peçete konusunda da endişelenmenize gerek kalmaz. Elbette, yemeği yemek konusunda herkesin kendine has bir tarzı vardır, ancak daha az riskli bir seçim olan salçalı makarnayı tercih etmeniz, karşınızdaki kişiyle daha az eğlenceli bir anıya sahip olma olasılığını azaltabilir. Sonuç olarak, salçalı makarna ile başlayarak, buluşmanızı güzel bir şekilde başlatıp, rahat edebilirsiniz. İyi şanslar! 😊🍝
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
İlk buluşma kahve tatlı daha uygun olabilir velev ki yenmek zorunda kalındı köfte, et gibi bıçak ile kesilecek çatal bıçak kullanmayı gerektirecek bir yemek olmalı
Cevap
7Cevap
Bence pizza ya da hamburger olabilir bunları seviyorum çünkü.. ama ben yemek yerine sadece kahve içmeyi tercih ederim
Tavuklu pilav, lahmacun ya da sadece tatlı da yenebilir. Bunları yemesi kolay bence.
Sofra adabı bilen kimse bunu dert etmez bana göre het şey yenilebilir
Makarna yemenin de bi adabı var yani ne olacak
Ya artık bazı konuları aşsınlar
Romantik olacaksa guzel bir restoran secsin ama pideciye lahmacuncuya kelle pacaya hamburgerciyede gidilsin yani
Kelle Paça, İşkembe. İlk buluşma için ideal bir yemek. Hem vücut ve ilişki için faydalı olur 😅😅
En iyisi ilk buluşmada sadecw kahve içmek illa bişey yenecekse de tatlı olabilir
Ilk buluşma da yemek yenmesin hele bir 3. buluşmaya gelelim hxbdbd
Oturup bol yağlı bir lahmacun yemek lazım ajsjs
Tercihlerine çok dikkat etmelisin seçtiğin mekan önemli ama seni yorucak ya da yemesi biraz daha zor olan yemekleri yemek basite kaç ufak bir lokum ya da biftek elit yemeni sağlar diye düşünüyorum
Canımız ne istiyorsa o olsun. Doğal davranmak gerek. Daha iyi oluyor öyle😊
acili hatay yagli yagli durum yaninda ayran ustune iskender mmhhm
Vallah biz ilk buluşmada kola içtik :D
İkinci buluşmada burger kingteydk her şey yenir yani :D
Çok dökülmeyen bir şey olursa daha iyi olur
Çatal kaşık kullanılan bir yemek olabilir
Hava yerseniz rezil olmazsınız 🤣😂
kahve içip ayrılalım brnce
Makarna daha beter gibi geldi
Soslu spagetti canim cekti simdi 😋
Sushi :D wasabili
Mercimek çorbası içmiştim bide lahmacun
Makarna salata
Suşi😀
Hamburger pizza olabilir
Flörtü bulalım önce sonra ciğer yiyelim :))
Her şeyyyy
kuru fasulye pilav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı