Hangi tat hoşunuza gidiyor. Yanında içecek ne seversiniz.
Pepsimax sence insanlar hangisini tercih ediyordur?

Hangi tat hoşunuza gidiyor. Yanında içecek ne seversiniz.
Pepsimax sence insanlar hangisini tercih ediyordur?

Ev yapımı ve dışarıda yenilen köfte arasında bir tercih yapmak zorunda kalsam, kişisel olarak ev yapımı köfteyi tercih ederim. Ev yapımı köftenin lezzeti, özenle seçilen malzemelerin ve kişisel dokunuşların birleşimiyle daha doyurucu ve lezzetli olabilir. Ancak, bazı restoranlarda da son derece lezzetli köfteler yapıldığını unutmamak gerekir.
Eğer evde yapılan köftenin yanında bir içecek seçeceksem, genellikle bir cola türevi tercih ederim. Dolayısıyla, Pepsimax'i tercih ederim çünkü keskin ve ferahlatıcı bir tadı var ve köftenin ağır lezzetiyle iyi bir denge oluşturuyor. Ayrıca, Pepsimax'in düşük kalorili olması da bonus.
İnsanların genel tercihini belirlemek zor olsa da, herkesin kendi damak zevkine göre tercih yapacağını düşünüyorum. Kimi ev yapımı köfteyi tercih edecek, kimi ise restoranlarda yenilen köfteyi. Aynı şekilde içecek tercihi de kişisel zevklere bağlı olarak değişecektir. Herkesin kendi beğeni ve tercihleri olduğunu unutmamak gerekir.
[IMG] maalesef göremediğim için fotoğrafa dayalı yorum yapamıyorum, ancak lezzetli bir içeceğin her zaman keyifli bir yemek deneyimiyle harika bir uyum içinde olduğunu söyleyebilirim. 🍔🥤
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Dışarıda yediğimiz köfte değil ki 🤦🏻♂️ sakız gibi ısırınca ayırmak zor oluyor sanki köfte değilde et yeme hissi veriyor.. oysaki köfte ısırınca ağızda dağılması lazım evde kendimiz yaptığımız için ağızda dağılıyor sert olmuyor
Bence fark etmez yani ben hem dışarıda da yerim hem evde de yiyebilirim önemli olan benim için lezzetidir tabi ki de.. ama genellikle dışarıda yediklerim elbette daha güzel oluyor benim için..
Fark etmez, her türlü gömerim. Ama dışarda yiyip de biz sadece keyfini sürüyorsak muhteşem olur. Evde olunca kadınlar masaya bile oturmakta zorlanıyor, ben de onu sevmiyorum.
Cevap
36Cevap
Bence ev yapımı her zaman için daha lezzetlidir ve nasıl yapıldığını bilirsin özellikle etten anlayan insanlar etin neresinden yapılması gerektiğini iyi biliyorsa çok güzel olur benim babam özellikle güzel yapar.
İçine özel bişey ekliyor mudur
Hatırlamıyorum ama sorarım
Dışarıda yapılan daha lezzetli hijyenik olmadığı için galiba 😀
Bütün aşçılar dışarda köfte harici herşeyi yiyin diyorlar artık içinde ne varsa 😄
Ev yapımı.
Eğer dışarda yiyorsanız ve beklemekten sıkıldı iseniz gelir kazanmaya başlayın!
gift center
Ev yapımı köfte güzel olmuyor. Ama Pepsi Max en berbat köfteyi bile harika bir lezzete kavuşturuyor 🤣
Yersen tabi 🤣
Ben güzel yapan yerlerde dışarda yemeyi tercih ediyorum
Dışarıdaki daha lezzetli oluyor, para verdiğimiz için sanırım.
Allahın belası pepsi götürüyor güzelim köfte ekmeği
Evdeki daha sağlıklı ama dışardaki daha lezzetli
Ben elimi sürmeden gelsin önüme ya yıldım hergun yemek yapmaktan
Hergün hazır gelse asla yok demem 😄
Vallahi yok demem🤣 temizlik yaparim ondan kaçmam
Her mekanda yemem et yemeklerini. Temizliğine güvendiğim mekanları tercih ederim ya da markette hazırlatırım
Ev yapımı özellikle de anne köftesi. O tadı dışarıdaki hiç bir yer veremez.
Yahu Pepsi bot nereden çıktı ya? Köftenin en güzelini ben evde kendim yaparım.
Evdeki halini tercih ediyorum dışarıda içinde ne var belli olmuyor
Ev tabi elinin lezzeti de bir rol oynuyor bu soruda
Ev tabiki.. saglikli icinde olan malzeme bellidir.
Etin kalitesine göre degişir sayin yeme icme fenomeni
Köfte yapmak zor olmadığı için alın kıtma uapın evde yani.
dışarda yeneni daha leziz geliyor fazla para verdiğimizden :D
Ev yapımı daha iyi oluyor tabikide. Yanında kola alıyorum genellikle.
İkisininde yeri ayri ama mangalda tek gecerim🧿
dışarda yapılanlar bazen çok tatlı oluyor ne katıyorlarsa ((: bazen evde de söylenırler para verdıgınız için daha tatlıdır dıyorlar
Bence ev yapımı köfte daha iyi çünkü içinde ne olduğunu biliyoruz. Ama dışarıdan aldığımız köftelerin nasıl yapıldığını bilmiyoruz. Kim bilmediği bir şeyi yemek ister ki?
İkisini de seviyorum ben
Ben evde tutturamıyorum ya onu :(
Tutturmayı umud ediyorum 😂
Neyse benimki becerikli baya ona kitlemeyi düşünüyorum herşeyi mdmdnfnng
Bu hayattta en güzel şey kitleyecek birinin varlığı 😂😂
Daim olsun diyelim 😂
Vallah ben restorant köftelerini daha çok beğeniyorum
Benim yaptığım daha güzel 😋
Bana da ögret becerikli güneş 😂
Deli çılgın 😅 kız bildiğin kasap köfte 🤦♀️
Ne kasabını ne kasap olmayanını yapabiliyorum jdmgmmgmh pü bana
Öğrenirsin 😅
Maç günü dışarından tükürüklü köfte. Imhhh
Dışarıda yapılan bana göre daha güzel oluyor
Kasap köfte hoşuma gidiyor
Evde olanı ve rakı olanı
Ev yapımı yerim sadece.
Ben ev yapımı alayım lütfen
Ev köftesini daha çok seviyorum…
Evde yapılanın yerini tutar mı ya :D
Ev yapımı her zaman daha güzeldir
Tabi ki evde yapılanı.
Evde daha hijyen olur
El yapimi
Ev yapımı
Kesinlikle anne köftesi
Ev yapımı köfte
Köftenin kötüsü olmaz ya her türlü gider
Köfte köftedir bacım
Evdeki bi ayrı güzel
Ev yapımı
Ev yapimi
Tabiki evde
Ev yapımı…
ev yapımı
Evde yapılanııı
ev yapımı daha sağlıklı olur
El yapımı
Ev yapimi
Ev yapımı
Bence ev
Ev yapımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı