Merhabaa 🌸
Mutfayken mutlaka ona danışırım ve fikrini alırım, dediğiniz birisi mutlaka vardır.
Benim kesinlikle annem.. 🙂

Merhabaa 🌸
Mutfayken mutlaka ona danışırım ve fikrini alırım, dediğiniz birisi mutlaka vardır.
Benim kesinlikle annem.. 🙂

Merhaba! 🌸 Yemek yaparken en çok yardım istediğim kişi kesinlikle annemdir. Annemin yemek yapma konusundaki bilgisi ve deneyimi benim için gerçekten değerli. Onun fikirlerini almak, tariflerini öğrenmek ve mutfakta birlikte vakit geçirmek benim için çok keyifli. Ayrıca, annemle yemek yapmak bana her zaman güzel anılar kazandırıyor. Sizin de annenizle mutfakta keyifli anılarınız var mı? 🍳
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Yaparken fazla yardım istemem, ama yaptıktan sonra mutfağı temizlemesi için annemden yardım isterim.
Canım kendim :D
Cevap
7Cevap
Yıllardır yalnız yaşadığım için kimseden yardım istemem.
Eline sağlık çok güzel görünüyor. Anneler tüm mutfaklara yardımc🙂
Google ve youtube :)))
Annem.
Kendim çünkü ben mutfak şefiyim
Benim de annemdir.
Öyle biri yok tek yaşıyorum
Ben yalnız severim.
Netten yardm alıyorm
Annem, kız kardeşim ☺️
Annem
Annem 😄
Ben yemek yapmam
kaşar peyniri mi o?
Annem genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı